Invatamantul prescolar in Romania - Locul gradinitei in sistemul de invatamant

1.    PROFILUL PSIHOLOGIC AL COPILULUI PRESCOLAR
1.1    Psihologia Copilului Si Scurt Istoric
1.2    Factorii Dezvoltarii Personalitatii Copilului
1.2.1    Rolul Ereditatii
1.2.2    Rolul Mediului Factori Interni Si Externi
1.3    Probleme Specifice Ale Adaptarii Copilului La Viata Si Activitatea Scolara
1.3.1    Relatia Cu Invatatoarea
1.3.2    Relatii Cu Colegii Sai
1.4    Evolutia Psihologica
1.4.1    Pe Plan Senzorial
1.4.2    Pe Plan Intelectual
1.4.3    Pe Plan Reglatoriu
1.4.4    Personalitatea
1.5    Activitatea
1.6    Exigentele Educative
1.7    Dinamica Proceselor De Invatare Pe Parcursul Micii Scolaritati
2.    VOCABULARUL - MIJLOC FUNDAMENTAL DE COMUNICARE INTERUMANA
2.1    Caracreristicile Vocabularului La Varsta Prescolara
2.2    Imbogatirea Vocabularului - Obiectiv Cognitiv - Formativ Esential Al Activitatii Din Gradinita
2.3    Cerinte Generale Ale Cominicarii Lingvistice La Varsta Prescolara
2.4    Mijloace Specifice De Educarea Limbajului Utilizate In Gradinita
2.5    Literatura Pentru Copii - Specii, Accesibilitate
2.6    Povestirea - Rolul Ei In Cultivarea Exprimarii Clare, Coerente, Expresive
2.7    Tipuri De Povestiri
3.    ROLUL DRAMATIZARILOR SI JOCULUI DIDACTIC IN STIMULAREA COMUNICARII ORALE IN GRADINITA
3.1    Locul Si Rolul Dramatizarii La Varstele Timpurii
3.2    Valentele Formative Ale Joculul - Dramatizare
3.3    Jocul Didactic Cu Subiecte Din Basme Si Povestiri
3.4    Forme De Evaluare A Eficientei Activitatilor De Imbogatire A Vocabularului Copiilor Prescolari
4.    CONCLUZII
5.    BIBLIOGRAFIE
6.    ANEXE
7.    JOCURI DIDACTICE PENTRU DEZVOLTAREA VORBIRII