Fundamentele teoretice ale invatarii si invatarii autodirijate. Studiu empiric asupra invatarii autodirijate

1.    INTRODUCERE
2.    FUNDAMENTE TEORETICE ALE INVATARII SI INVATARII AUTODIRIJATE
2.1    Conceptul De Invatare Si Conceptul De Management
2.2    Invatarea Autodirijata
2.2.1    Definitii Ale Invatarii Autodirijate
2.2.2    Teorii Ale Invatarii Autoreglatoare
2.2.2.1    Curente Cu Privire La Autoformare
2.2.2.1.1    Curentul Extrascolar
2.2.2.1.2    Curentul Socio - Cultural
2.2.2.1.3    Curentul Centrat Pe Dezvoltare
2.2.2.1.4    Curentul Psihometric
2.2.2.1.5    Curentul Epistemologic
2.2.2.1.6    Curentul Focalizat Pe Organizare
2.2.2.2    Interpretari Teoretice Ale Invatarii Autoreglatoare
2.2.2.2.1    Teoria Operationala A Invatarii Auto - Reglatoare
2.2.2.2.2    Interpretarea Fenomenologica A S. R. L.
2.2.2.2.3    Interpretarea Social - Cognitiva A S. R. L.
2.2.2.2.4    Interpretarea Volitionala A Invatarii Auto - Reglatoare
2.2.2.2.5    Interpretarea Vygotskiana A Invatarii Autoreglatoare
2.2.2.3    Teze Ale Invatarii Autodirijate Din Perspectiva Teoriei Sistemice Si Constructiviste
2.2.2.3.1    Conceptul Invatarii Autodirijate Este Diferit De Cel Al Pedagogiei Normative
2.2.2.3.2    Invatarea Autodirijata Pune Accentul Pe Insusirea, Nu Pe Transmiterea Cunostintelor
2.2.2.3.3    Invatarea Autodirijata Suporta O Determinare Biografica
2.2.2.3.4    Invatarea Autodirijata Este O Activitate Bazata Pe Autoresponsabilizare
2.2.2.3.5    Conceptul Autoorganizarii Separa Principiul Instruirii De Cel Al Invatarii
2.2.2.3.6    Autodirijarea Invatarii
2.2.2.3.7    Autodirijarea Este Un Proces Cognitiv Si Emotional
2.3    Necesitatea Invatarii Autodirijate
3.    STRATEGII DE INVATARE AUTODIRIJATA
3.1    Definirea Strategiilor Didactice
3.1.1    Stiluri De Gandire
4.    STUDIU EMPIRIC ASUPRA INVATARII AUTODIRIJATE / SELF - MANGEMENTULUI INVATARII
4.1    Stadiul Problemei
4.2    Problema De Cercetare:
4.2.1    Tema Cercetarii
4.2.2    Identificarea Variabilelor
4.2.3    Ipotezele Cercetarii
4.2.4    Obiectivele Cercetarii
4.2.5    Descrierea Esantionului
4.2.6    Caracterizare Generala A Metodelor Folosite
4.2.6.1    Chestionarul
4.2.6.2    Focus Grupul
4.2.7    Proiectarea Cercetarii
4.2.7.1    Intrebarile Ghidului De Interviu
5.    REZULTATELE CERCETARII - INTERPRETARI, COMENTARII
5.1    Performantele Studentilor
5.2    Motivatia Pentru Invatare
5.3    Transferul In Invatare
5.4    Autoformarea
6.    CONCLUZII
7.    BIBLIOGRAFIE