I Capitolul1 Principii ale POO....3
1.1. Introducere în universul obiectelor......4
1.2. Caracteristicile de bază ale obiectelor şi lucrului cu obiecte
...7
1.1.1. Paradigma obiect-mesaj
...8
1.1.2. Tipuri abstracte de date
............9
1.2.2.1.Interfaţă şi implementare
..10
1.2.2.2.Clase
..11
1.2.2.3.Compunerea
..12
1.2.2.4.Containere şi extensii ale claselor
.12
1.2.3.Moştenirea
.....13
1.2.4.Polimorfismul
14
1.2.5.Identitatea obiectelor
.15
1.3. Clase şi obiecte în C++
16
1.3.1. Generalităţi
.16
1.3.2. Structuri şi clase
.18
1.3.3. Funcţii prietene
..19
1.3.4. Clase prietene
.20
1.3.5. Funcţii inline
...21
1.3.6. Funcţii constructor şi destructor
.22
1.3.6.1. Funcţii constructor implicite
22
1.3.6.2. Funcţii constructor date de utilizator
23
1.3.6.3. Funcţii destructor
..24
1.3.6.4. Când sunt executaţi constructorii şi destructorii
...24
1.3.7. Membrii de tip static ai claselor
..25
1.3.7.1. Membri statici de tip date
.25
1.3.7.2. Funcţii membre statice
..26
1.3.8. Clase imbricate
26
1.3.9. Clase locale
...
...27
1.3.10. Supraîncărcarea operatorilor
.27
II Capitolul 2 Exemple de aplicaţii ale POO în C++
..30
2.1. Punctul şi probleme asupra punctului
.31
2.1.1. Noţiuni introductive.........31
2.1.1.1. Despre coordonate..........31
2.1.1.2. Probleme asupra punctului........31
2.1.2. Implementare în C++.....32
2.2. Vectori în spaţiu...........36
2.2.1. Noţiuni generale.........36
2.2.2. Implementare în C++........38
II Capitolul 3 Aplicaţii ale algebrei liniare în C++.....42
Metoda lui Gauss.........43
3.1. Considerente generale......43
3.2. Implementare în C++.......46
Bibliografie.......57
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu