Aplicatii educationale interactive. Invatarea asistata pe calculator


Capitolul I  Invatarea asistata de calculator
I.1 Principii de bază ale învăţării asistate de calculator ………………………….. 25
I.1.1. Definirea invatarii asistate de calculator ……………………… 25
I.1.2. Concepte ale invatarii asistate de calculator ………………….. 29
I.1.3. Metode de invatare in instruirea asistată de calculator ………. 34
I.1.4 Avantaje si dezavantaje ale invatarii asistate de calculator ….. 45
I.2. Evolutia istorică a educatiei la distantă
I.2.1. Aparitia educatiei la distanta ………………………………….. 51
I.2.2. Tipuri de educatie la distantă …………………………………. 53
I.2.3. Trăsăturile principale ale acestei evolutii …………………….. 58
I.3. Învăţarea cu ajutorul web-ului
I.3.1. Geneza si evolutia Internetului ……………………………….. 59
I.3.2. Potentialul educational al Internetului ………………………... 62
I.3.3. Standarde, tactici, strategii, principii, metode ………………… 72
I.3.4. Ce este învăţarea prin web? …………………………………... 78
I.3.5. Modele de invatare prin Web …………………………………. 83
I.3.6. Profesorul şi rolul său în instruirea bazata pe web (WBT) …… 89
I.3.7. Probleme în implementare ……………………………………. 96

Capitolul II  Studiul asistat de calculator in invatamantul romanesc
II.1. Studiul asistat de calculator in invatamantul romanesc ………….. 99
II.2. Potentialul educatiei la distantă în cadrul social actual general …. 101
II.3. Sisteme de invatamant asistate de calculator  stadiul actual …… 107
II.3.1. Obiective …………………………………………………….. 107
II.3.2. Cadru conceptual …………………………………………….. 108
II.3.3. Institutii virtuale ……………………………………………... 109
II.3.4. Certificari on-line ……………………………………………. 111
II.3.5. Tipologii e-Learning …………………………………………. 112
II.3.6. Universitati virtuale ………………………………………….. 115
II.3.7. Factori care influenteaza succesul……………………............. 116
II.3.8. Avantaje ……………………………………………………… 117
II.4 Descrierea conceptuala  Sistem avansat de invatare la distanta …. 118
II.4.1. Justificarea tehnologiilor utilizate …………………………… 118
II.4.2. Descrierea generala a solutiei ……………………………….. 121
II.4.3. Structuri de cursuri …………………………………………... 122
II.4.4. Interfata cu utilizatorul ………………………………………. 125
II.5. Realizari e-Learning in invatamantul romanesc
II.5.1. Pachetul de programe "Course Builder" ……………………... 128
II.5.2. Site-ul Ť e-Invatamant ť …………………………………….. 129
II.6 Realizari in UPG Ploiesti
II.6.1. Pleia@d - Descriere generală ………………………………... 131
II.6.2. Obiective …………………………………………………….. 130
II.6.3. Instrumente Plei@d …………………………………………. 132
II.6.4. Mod de utilizare ……………………………………………… 132
II.6.5. Concluzii ……………………………………………………... 133
Bibliografie …………………...………………………………………………………. 134

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu