Capitolul I.Arhitectura reţelelor de calculatoare.
Modelul ISO/OSI. Protocolul TCP/IP
1.1 Arhitectura reţelelor de calculatoare
1.2. Modele de referinţă pentru arhitectura reţelelor de calculatoare
1.2.1 Modelul de referinţă OSI
1.2.2 Modelul de referinţă TCP/IP
1.2.3 Critici asupra modelului de referinţă TCP/IP
1.2.4 Comparaţie între modelele de referinţă OSI şi TCP
Capitolul II. Programarea orientată pe obiecte
2.1 Specificul programării cu obiecte
2.2 Avantajele programării orientate pe obiecte
2.3 Limbaje pentru programarea cu obiecte
2.4 Noţiuni de bază în POO
Capitolul III. Prezentare Java.
3.1 De ce Java?
3.2. Arhitectura sistemului Java
3.3. Applet-uri şi aplicaţii
3.3.1 Dezvoltarea şi execuţia applet-urilor şi aplicaţiilor
3.3.2 Restricţii de securitate pentru applet-uri
3.4 Aplicaţii de reţea. Socluri (Sockets)
3.4.1Utilizarea obiectelor adresă IP
3.4.2Comunicare prin protocoale orientate pe conexiune
3.4.3 Funcţionarea soclurilor de tip conexiune
3.4.4 Restricţii de securitate ale soclurilor
3.4.5Aplicaţii client-server
Bibliografie
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu