Impactul Mass-Media Asupra Creării Imaginii Liderului Politic

INTRODUCERE 
1.Mass-media-imagemakerul politicianului 
I.1 Relaţia dintre mass-media şi liderul politic 
I.2 Mass-media-actorul politic-electoratul: aspecte definitorii ale dialogului tridimensional
I.3 Mass-media-gestionarul imaginii liderului politic: abordare funcţională 
2.Promovarea liderului politic în presa internaţională 
II.1 Manipulare prin mass-media: impactul asupra percepţiei imaginii liderului politic de către opinia publică 
II.2 Rolul mass-media în crearea brandului de imagine politică 
II.3 Tehnologiile PR-ului negru şi războiul mediatic vs crizele de imagine
3.Promovarea imaginii liderului politic în presa autohtonă (studiu de caz) 
III.1 Strategii de promovare a imaginii liderilor politici 
III.2 Studiu de caz:. Strategiile de imagine a politicienilor 
CONCLUZII 
BIBLIOGRAFIE
ANEXĂ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu