INTRODUCERE
1.Mass-media-imagemakerul politicianului
I.1 Relaţia dintre mass-media şi liderul politic
I.2 Mass-media-actorul politic-electoratul: aspecte definitorii ale dialogului tridimensional
I.3 Mass-media-gestionarul imaginii liderului politic: abordare funcţională
2.Promovarea liderului politic în presa internaţională
II.1 Manipulare prin mass-media: impactul asupra percepţiei imaginii liderului politic de către opinia publică
II.2 Rolul mass-media în crearea brandului de imagine politică
II.3 Tehnologiile PR-ului negru şi războiul mediatic vs crizele de imagine
3.Promovarea imaginii liderului politic în presa autohtonă (studiu de caz)
III.1 Strategii de promovare a imaginii liderilor politici
III.2 Studiu de caz:. Strategiile de imagine a politicienilor
CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE
ANEXĂ
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu