INTRODUCERE
I. CÎND LIBERTATEA SE „ASCUNDE” SAU SE „ÎNFĂŢIŞEAZĂ”
I.1. Răsturnarea de perspectivă
I.2. De la restrângerea sensului la lărgirea orizontului libertăţii
I.3. Cele două mari tradiţii europene
II. ÎN APĂRAREA LIBERTĂŢII
II.1. Constituirea legii şi „Domnia Legii”
II.2. Statul de drept
II.3. Libertatea individuală şi drepturile fundamentale
III. MAREA ÎNFRUNTARE
III.1. Tărâmul disputei
III.2. Pariul dreptăţii
III.3. „Jocul” ascuns
IV. CONSIDERAŢII METODICE
IV.1. Proiectarea activităţii didactice la disciplinele socio-umane
IV.2. Aspecte ale procesului de predare-învăţare
IV.3. Caracteristicile evaluării şi moduri de evaluare
V. ANEXE
BIBLIOGRAFIE
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu