CAPITOLUL 1 PREZENTAREA AGENŢIEI DE TURISM “MAGEST TRAVEL” 1.1. Mediul de afaceri al agenţiei de turism Magest Travel 1.1.2. Macromediul 1.2..Baza materiala 1.3.. Structura organizatorică CAPITOLUL 2 ANALIZA ACTIVITATILOR AGENŢIEI DE TURISM “MAGEST TRAVEL” 2.1. Produsele şi serviciile turistice oferite – pe departamente. 2.2. Analiza cheltuielilor de circulatie 2.3.Previziunea cheltuielilor de circulatie pentru anii 2007-2010 pe baza sporului mediu CAPITOLUL 3 FORME SI MIJLOACE DE PROMOVARE A OFERTEI DE SERVICII TURISTICE A AGENTIEI DE TURISM MAGEST TRAVEL 3.1. Publicitatea 3.2. Relatiile publice 3.3. Promovarea vanzarilor 3.4. Fortele de vanzare CAPITOLUL 4 STRATEGII DE PROMOVARE A OFERTEI DE SERVICII A AGENÞIEI DE TURISM MAGEST TRAVEL 4.1. Obiectivele politicii de promovare 4.2. Strategii promoþionale 4.3. Evaluarea eficienþei strategiilor promoþionale 4.4. Analiza SWOOT Anexe: Indicatori financiari conform bilantului ai agentului economic cu codul unic de identificare: xxxx Indicatori financiari conform bilantului depus |