1. REPERE EPISTEMOLOGICE PRIVIND DEZVOLTAREA INTELIGENŢEI EMOŢIONALE A ADOLESCENŢILOR
1.1. Evoluţia conceptului de „inteligenţă emoţională”
1.2. Implicaţii psihopedagogice ale comunicării educaţionale în dezvoltarea inteligenţei emoţionale a adolescenţilor
1.3. Convergenţa dimensiunilor educaţiei în dezvoltarea emoţională pentru comunicare a adolescenţilor
1.4. Modelul conceptual al educaţiei pentru dezvoltare emoţională
2. DETERMINĂRI PEDAGOGICE ALE DEZVOLTĂRII INTELIGENŢEI EMOŢIONALE A ADOLESCENŢILOR PRIN COMUNICARE
2.1. Problematica afectivă a adolescenţilor în comunicarea interpersonală …
2.2. Design-ul experimental, metodologia cercetării
2.3. Particularităţile dezvoltării inteligenţei emoţionale a adolescenţilor şi nivelurile culturii emoţionale a profesorilor
2.4 Curriculumul la dirigenţie din perspectiva contribuţiei la dezvoltarea inteligenţei emoţionale prin comunicare
Concluzii