INTRODUCERE
MOTIVAŢIA ALEGERII TEMEI
Capitolul I PARTICULARITĂŢILE PSIHOLOGICE ALE
ELEVULUICU CES
1. Caracteristici generale ale deficienţei mintale
2. Particularităţile fizice ale elevului cu CES
3. Particularităţile proceselor psihice la elevul cu CES
4. Particularităţi ale comportamentului social la copii cu CES
Capitolul II SPECIFICUL PSIHOMOTRICITĂŢII LA ELEVII
DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL INCLUSIV
1. Caracteristici generale ale psihomotricităţii
2. Schema corporală
3. Lateralitatea
4. Structura perceptiv motrică
1. Structura perceptiv motrică de culoare
2. Structura perceptiv motrică de formă
3. Structura perceptiv motrică de orientare , organizare şi
structurare spaţio temporală
Capitolul III MODALITĂŢI DE EDUCARE PSIHOMOTRICĂ
1. Aspecte generale ale recuperării şi compensării
psihomotricităţii
2. Kinetoterapia
3. Terapie ocupaţională
Capitolul IV ORGANIZAREA ŞI DESFĂŞURAREA CERCETĂRII
1. Ipoteza cercetării
2. Obiectivele cercetării
3. Metodologia de lucru
4. Evaluarea iniţială
5. Evaluare finală
Capitolul V ANALIZA ŞI INTERPRETAREA REZULTATELOR
Capitolul VI CONCLUZII
Capitolul VII SISTEMUL ACTIVITĂŢILOR DE MIŞCARE
DESTINATE DEZVOLTĂRII ŞI RECUPERĂRII PSIHOMOTRICE LA
ELEVII CU CES DIN CLASELE II—IV , INVĂŢĂMÂNT INTEGRAT
Bibliografie
Pagini 78