CUPRINS
1. INTRODUCERE 4
2. DIAGNOSTICAREA S.C. ANGST – RO S.A 7
2.1. Documentarea preliminară 7
2.1.1. Caracteristici tipologice ale SC ANGST – RO SA 7
2.1.2. Situaţia principalilor indicatori economico-financiari ai firmei 17
2.1.3. Sistemul de management – particularităţi constructive şi funcţionale
19
2.2. Analiza viabilităţii economice şi manageriale 24
2.2.1. Analiza viabilităţii economice 24
2.2.2. Analiza viabilităţii manageriale 38
2.3. Evidenţierea cauzală a principalelor puncte forte şi slabe 46
2.3.1. Evidenţierea cauzală a principalelor puncte forte 46
2.3.2. Evidenţierea cauzală a principalelor puncte slabe 48
2.3.3. Recomandări strategico – tactice privind amplificarea potenţialului
de viabilitate economică şi managerială la 50
S.C. ANGST – RO S.A. 50
3. CREAREA UNUI PRODUS NOU 53
3.1 Justificarea deciziei de a crea un produs nou 53
3.1.1. Necesitatea creării unui produs nou 53
3.1.2. Modificarea cerinţelor privind consumul alimentar al populaţiei 54
3.1.3. Caracterul limitat al resurselor tradiţionale de materii prime
agroalimentare 55
3.2. Evaluarea variantelor decizionale 56
3.3. Probleme ce apar în procesul de elaborare a unui produs nou şi modele
economico – matematice care pot fi utilizate în rezolvarea acestora 61
3.4. Etapele procesului de creare a produsului nou 63
3.5. Realizarea unui produs nou la S.C. ANGST – RO S.A. 70
4. RECOMANDĂRI, EFORTURI ŞI EFECTE PRIVIND ACTIVITATEA DE DEZVOLTARE A
PRODUSELOR NOI LA S.C. ANGST – RO S.A. 114
Bibliografie: 120