Utilizarea pachetului de programe Primavera Project Planner 3.0 in cadrul unei firmei (S.C. XYZ

CUPRINS
PREZENTAREA programului PRIMAVERA PROJECT PLANNER si posibilitatile de
utilizare in managementul proiectelor   5
  1.MANAGEMENTUL PRIN PROIECTE SI UTILIZAREA CALCULATORULUI    5
  2.PROCESE CARACTERISTICE MANAGEMENTULUI PROIECTELOR    7
  3.PREZENTAREA PACHETULUI DE PROGRAME PRIMAVERA PROJECT PLANNER    9
   3.1 PREZENTAREA DE ANSAMBLU A SOFTULUI    9
   3.2 Planificarea şi Controlul Proiectelor cu Primavera Project Planner
   P3 14
   3.3 Vederile sistemului Primavera Project Planner P3 15
   3.4 Dicţionarele sistemului Primavera Project Planner      17
   3.5 Planificarea Proiectelor cu Primavera Project Planner P3     18
   3.6 Controlul Proiectelor cu Primavera Project Planner P3  24
   3.7 Rapoartele Primavera Project Planner P3     25
   3.8 Primavera Project Planner şi Sistemul Concentric 27
DOCUMENTAREA PRELIMINARA ASUPRA SC.ACMS.SA   29
  1.CARACTERISTICILE TIPLOGICE ALE FIRMEI     29
   DENUMIREA SI STATULTUL JURIDIC 29
   DOMEIUL DE ACTIVITATE    29
   RELATIILE CU ALTE FIRME  29
  2.SITUATIA ECONOMICO FINANCIARA A FIRMEI    31
DIAGNOSTICAREA VIABILITAŢII ECONOMICE ŞI MANAGERIALE     35
  1 ANALIZA VIABILITĂŢII ECONOMICE 35
   1.1 ANALIZA POTENŢIALULUI INTERN    35
   1.2 Analiza cheltuielilor      40
   1.3 Analiza RENTABILITATII     44
   1.4 ANALIZA PATRIMONIALA 45
  2. Analiza viabilităţii MANAGERIALE   51
   2.1 SUBSISTEMUL METODOLOGIC    52
   2.2 Subsistemul organizatoric  54
   2.3 Subsistemul infomaţional   61
   Subsistemul decizional   65
  3.Puncte forte economice şi manageriale     72
  4.PUNCTE SLABE ECONOMICE ŞI MANAGERIALE     74
  5.RECOMANDĂRI STRATEGICO – TACTICE DE AMPLIFICARE A POTENŢIALULUI DE
  VIABILITATE     76
ANALIZA DIAGNOSTIC DE SPECIALITATE A FIRMEI  79
  1.PREZENTAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT PE PROIECT INAINTE DE IMPLEMENTAREA
  PRIMAVERA 79
  2. DIFERENTELE INTRE MANAGEMENTUL DE PROIECT INAINTE SI DUPA IMPLEMENTAREA
  P3. 80
   PLANIFICAREA SI IMPLEMENTAREA PROGRAMARII (GRAFICULUI)     81
   monitoRizarea graficului si manageRIEREA schibarii   85
  3. Puncte forte / puncte slabe ale utilizarii pachetului de programe p3 89
   PUNCTE FORTE  89
   PUNCTE slabe  91
   RECOMANDARI   92
STUDIU DE CAZ PRIVINd PROGRAMAREA, EXECUTIA si urmarirea lucrarii  Hotel
continental nord -ibis cu P3 93
  1.PREZENTAREA PROIECTULUI  93
   DATE DE IDENTIFICARE A LUCRARII     93
   CONSIDERENTE CU CARACTER GENERAL    94
   CARACTERISTICILE FUNCTIONALE   94
   CARACTERISTICI TEHNICE   95
  2.Procesul de planificare si control  97
  3.FAZA DE PLANIFICARE – ETAPA CALITATIVA    98
   3.1 STABILIREA OBIECTIVELOR PROIECTULUI   98
   3.2 Stabilirea structurii proiectului     99
   3.3 Definirea structurii de organizare a informaţilor, utilizând
   criteriile de descompunere a proiectelor  100
   3.4 Stabilirea nivelului de detaliu a activităţilor  101
   3.5 Definirea listei de activităţi, a duratelor lor şi a resurselor ce
   vor participa la realizarea lor     101
   3.6 Stabilirea relaţiilor de condiţionare dintre activităţi, pe baza
   logicii desfăşurării acestora  102
  4.ETAPA DE PLANIFICARE – ETAPA CANTITAIVA   103
   4.1 ANALIZA ÎN TIMP PRIN CALCULUL PLANIFICĂRII PROIECTULUI 103
   4.2 Stabilirea cerinţelor privind constrângerile de la nivelul
   activităţilor, a calendarelor şi impunerea datei de încheiere a
   proiectului   103
   4.3 Elaborarea de scenarii privind reducerea duratei proiectului în
   scopul eliminării rezervelor totale negative şi încadrării acestuia în
   termenele contractate    105
   4.4 Analiza resurselor şi costurilor      105
   4.5 Elaborarea de scenarii în vederea eliminării stării de
   supraîncărcare a resurselor    106
   4.6 Stabilirea proiectului ţintă (de referinţă) 107
  4.FAZA DE CONTROL    108
   4.1 URMĂRIREA PROIECTULUI      108
   4.2 Actualizarea proiectului   109
   4.3 Calculul planificării la noua dată de analiză    109
   4.4 Analiza comparativă dintre proiectul curent şi proiectul ţintă şi
   luarea de decizii care să permită păstrarea proiectului în timp şi
   buget.  110
   4.5 CE TREBUIE FACUT IN CONTINUARE ?      110
Calculul eficientei implementerii programului primavera project planner
112
CONCLUZII   116
BIBLIOGRAFIE     119