FORMAREA DEPRINDERII DE CITIRE LA ELEVII DE C

Cuprins

I. Teorii privind formarea deprinderii de citire 4
I.1 Cititul – instrument de baza al activitatii intelectuale 4
I.1.1 Procesul formarii deprinderii de citire 4
I.1.2 Particularitati ale citirii la deficientii mintal 6
I.1.3 Particularitati fonetice si de vocabular ale limbii române si consecinte metodologice care decurg din aceste particularitati 9
I.2 Coordonate metodologice ale învatarii citirii la deficientii mintal 13
I.2.1 Perioada preabecedara 13
I.2.2 Perioada abecedara 19
I.2.3 Perioada postabecedara 26
II. Metodologia cercetarii 33
II.1 Scopul lucrarii 33
II.2 Descrierea instrumentelor de lucru utilizate 37
II.2.1 Metode de transmitere si însusire a noilor cunostinte 37
II.2.2 Metode de comunicare scrisa 41
II.2.3 Metode bazate pe contactul cu realitatea 44
II.2.4 Metode bazate pe actiune 44
III. Prezentarea activitatilor 55
III.1 Prezentarea ipotezelor 55
III.2 Prezentarea lotului experimental 56
III.3 Desfasurarea activitatilor 58
IV. Concluzii si propuneri 90
Bibliografie 95

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu