Cuprins
APITOLUL I
Pozitionarea si definirea conceptului de “persuasiune” p. 2
CAPITOLUL II
Utilizarea improprie a conceptului de “persuasiune” p. 7
CAPITOLUL III
Persuasiunea în spatii culturale distincte p.10
3.1. Contextul cultural si rolul diferentelor culturale p.10
3.2. Societati individualiste vs. Societati colectiviste p.11
3.3. Diferente culturale în exersarea persuasiunii p.12
CAPITOLUL IV
Persuasiunea în diferite domenii si situatii p.15
4.1. Persuasiunea în pedagogie si retorica p.15
4.2. Persuasiunea în actul educatiei artisice p.21
4.3. Persuasiunea în actul juridic p.25
4.4. Persuasiunea în mediul de afaceri si comercial p.26
4.5. Persuasiunea în campanii de comunicare publica p.28
4.6. Persuasiunea în comunicarea vizuala p.32
CAPITOLUL V
Persuasiunea si starile conflictuale p.41
5.1. Persuasiunea si conflictele în actul pedagogic p.42
5.2. Persuasiunea si conflictele în actul juridic p.44
5.3. Persuasiunea si conflictele în domeniul comercial p.45
5.4. Persuasiunea si conflictele în campanii de comunicare publica p.46
5.5. Persuasiunea si conflictele în comunicarea audio-video p.48
CAPITOLUL VI
Cai de prevenire si contracarare a conflictelor generate de persuasiune p.51
6.1. Solutionarea conflictelor generate de persuasiune în actul pedagogic p.53
6.2. Solutionarea conflictelor generate de persuasiune în actul juridic p.54
6.3. Solutionarea conflictelor generate de persuasiune în domeniul comercial p.55
6.4. Solutionarea conflictelor generate de persuasiune în campanii de comunicare publica p.56
6.5. Solutionarea conflictelor generate de persuasiunea în comunicarea audio-video p.57
CAPITOLUL VII
Perpective în studiul persuasiunii p.58
BIBLIOGRAFIE p.62
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu