INTRODUCERE
CAPITOLUL I
AFECTIVITATEA - CONCEPT ŞI CADRU DE REFERINŢĂ
1.1 Afectivitatea . Concept şi definire
1.2 Teorii asupra afectivităţii
1.3 Proprietăţiile proceselor afective
1.4 Clasificarea trăirilor afective
1.5. Mediul familial şi efectul său asupra copilului
1.6. Viaţa afectivă a copilului de vârstă şcolară mică
1.7. Rolul afectivităţii în devenirea umană
1.8 Psihopatologia afectivităţii
1.9 Sindroamele afective
CAPITOLUL II
SPECIFICUL AFECTIVITĂŢII LA COPII INSTITUŢIONALIZATI DE VÂRSTĂ ŞCOLARĂ MICĂ
2.1. Cauze ale instituţionalizării
2.2 Impactul si consecinţele instituţionalizării
asupra structurii afective
2.3. Dinamica relaţiilor interpersonale în centrul de plasament
2.4 Profilul afectiv al copiilor instituţionalizaţi
de vârstă şcolară mică
Capitolul III
ROLUL CENTRELOR DE PLASAMENT
3.1 Istoricul şi argumentul înfiinţării centrelor de plasament
3.2 Organizarea instituţiilor de ocrotire de tip rezidenţial
3. Climatul socio-educativ şi regimul zilnic al centrelor de
plasament
Capitolul IV
METODOLOGIA CERCETĂRII
4.1. Obiectivele cercetării
4.2 Ipotezele cercetării
4.3. Lotul cercetării
4.4. Prezentarea metodelor şi tehnicilor folosite în cercetare
Capitolul V
ANALIZA ŞI INTERPRETAREA REZULTATELOR.
STUDII DE CAZ.
5.1. Interpretarea calitativă a rezultatelor
obţinute la Testul Arborelui.
5.2. Interpretarea calitativă a rezultatelor obţinute la Testul Omuleţului
5.3. Interpretarea calitativă a rezultatelor
obţinuţe la Testul Familiei
5.4 Interpretarea calitativa a rezultatelor obtinute
la Chestionarul Woodwort – Mathews
5. . Studii de caz reprezentative
CONCLUZII ŞI RECOMANDĂRI
BIBLIOGRAFIE
160 pag