CUPRINS:
|Introducere ……………………………………………………………..…… | |
| | |
|CAPITOLUL 1. Probleme introductive …………………………………….. | |
| 1.1. Clasificări conceptuale: deficienţă, incapacitate,| |
|handicap ……………. | |
| 1.2. Tipuri de handicap: handicap intelectual, | |
|psiho-motor, asociat ………. | |
| 1.3. Personalitatea copilului cu handicap | |
|….……………………………..… | |
|CAPITOLUL 2. Modalităţi de recuperare a copilului cu | |
|handicap …… | |
| 2.1. Recuperarea medicală ………………………………….………….…. | |
| 2.2. Recuperare psihică ………………………….…………….…………. | |
| 2.3. Recuperare spirituală ………………………………….……………… | |
|CAPITOLUL 3. Perspective de integrare socială a copilului cu| |
|handicap | |
|…………………………………………………………………………… | |
| 3.1. Integrarea/reintegrarea în familie …………………….………………| |
| 3.2. Integrarea în societate ………………………………………………... | |
| 3.3. Integrarea/reintegrarea în instituţii de | |
|învăţământ ………………..…. | |
|CAPITOLUL 4. Asistenţa familiei ………………………………… | |
| 4.1. Asistenţa şi îngrijirea copilului cu handicap | |
|………………………… | |
| 4.2. Asistenţă familiei pentru îngrijirea educativă a | |
|copilului cu handicap | |
|……………………………….………………………………………..…… | |
| | |
|CAPITOLUL 5. Metodologia lucrării ……………………..……………….. | |
|5. 1. Scopul, obiectivele şi ipotezele cercetării | |
|………………………………… | |
|5. 2. Eşantionul cercetării ………………………………………………………. | |
|5. 3. Metodologia cercetării …………………………………………….……… | |
|5.4. Prezentarea, analiza şi interpretarea datelor | |
|………………….………… | |
| | |
|CONCLUZII ŞI RECOMANDĂRI ………………………………………………. | |
|Anexe ……………………………. | |
| | |
55 pag