CUPRINS
Rezumat.....................................................................
............................................................................
.4
Capitolul I: Inroducere
Capitolul II:Cadrul teoretic
1.Consilierea si orientarea elevilor cu CES in scoala de
masa…….....................…..........….…3
1.1.Functia integratoare a
scolii……………………………………………......................…...3
1.1.1. Scoala
integrativa......…………………………………………………………......3
1.1.2.Educatia si integrarea elevilor cu CES…………………………………………….7
2.Problematica consilierii si orientarii elevilor cu CES in zonele
defavorizate………..........11
2.1. Conceptul de consiliere si dimensiunile
sale……………………………….......…11
2.2. Consilierea cadrelor didactice in scoala de
masa……………….........…………....13
2.3. Consilierea familiei in cadrul
scolii………………….......………………..……....17
2.4. Consilierea elevilor cu CES in scoala de
masa……..............………..…….….…..23
2.5. Dizabilitatile sociale si randamentul
scolar…...….….............................................29
2.6. Competente generale ale profesorilor de
sprijin (itinerant)…………….................33
Capitolul III: Obiectivele si ipotezele
cercetarii..................................................................
...............
Capitolul IV: Metodologia
cercetarii..................................................................
.................................
Capitolul V: Prezentarea
rezultatelor................................................................
..................................
Capitolul VI:Interpretarea
rezultatelor................................................................
..............................
3. Proiect educational de integrare a elevilor cu CES in scoala
de masa..............................72
3.1. Proiect de cercetare – Integrarea elevilor cu CES in
scoala de masa………......…72
3.2. Studii de caz………………………..……………………………………………..91
Concluzii………………………………………………………………………………………………13
Bibliografie…..………………………………………………………………………….………….118