CUPRINS
INTRODUCERE
CAPITOLUL1–ALIMENTAŢIA PUBLICĂ-COMPONENTĂ A SFEREI SERVICIILOR
1.1. Definirea noţiunii de serviciu
1.1.2. Servirea clientului-obiectiv esenţial al activităţii de servicii
1.2. Abordarea generală a conceperii serviciilor
1.2.1.Conceperea serviciului de bază
1.3.Serviciul privit ca output
1.4.Conceptul de calitate a serviciilor
1.4.1.Importanţa calităţii. Legătura dintre calitate şi rentabilitate
1.4.2.Evaluarea calităţii serviciului de către consumator
1.4.3.Factoru de non-calitate
1.4.4.Criterii de abordare a calităţii serviciilor de alimentaţie
publică
1.5.Rolul economico-social al serviciilor
1.6. Alimentaţia publică – subramură a comerţului interior. Rolul şi
importanţa economico-socială a acesteia
CAPITOLUL 2 – ORGANIZAREA INTERNĂ A RESTAURANTELOR
2.1. Organizarea interioară a unui restaurant
2.1.1. Structura spaţiului restaurantului
2.1.2. Fluxurile de circulaţie
2.2.Structura dotări tehnico-materiale din unităţile de alimentaţie
publică
2.3.Asigurarea şi utilizarea eficientă a personalului în unităţile de
alimentaţie publică
2.3.1.Poziţia şi rolurile personalului de contact din unităţile de
alimentaţie publică
2.3.2. Formaţia de lucru în unităţile de alimentaţie publică
3.3.3. Cerinţe privind formarea şi comportamentul personalului din
unităţile de alimentaţie publică
2.3.4. Atribuţii profesionale specifice funcţiei
2.3.5 Recrutarea personalului în unităţile de alimentaţie publică
2.3.6. Încadrarea şi promovarea în muncă a personalului din unităţile
de alimentaţie publică
CAPITOLUL 3 – SOCIETATEA COMERCIALĂ DE TRATAMENT BALNEAR BUZIAŞ
3.1.Cadrul istorico-geografic
3.2.Dezvoltarea istorică
3.3 Buziaşul în zilele noastre
3.3.1. Apa minerală de Buziaş
3.3.2.Termalismul la Buziaş
3.4.Structurile existente în staţiunea Buziaş
3.4.1.Unităţi de cazare
3.4.2.Unităţi de alimentaţie publică
3.4.3. Baza de tratament
3.4.4. Patrimoniul
3.4.5. Publicitatea şi promovarea
3.5.Principalii indicatori ai activităţii turistice desfăşurate la
S.C.T.B.Buziaş S.A.
3.5.1. Circulaţia turistică
3.5.2.Eficienţa economică a activităţii
CAPITOLUL 4 – RESTAURANTUL „PARC”
4.1.Prezentare generală
4.2.Amplasarea
4.3.Clientela
4.4.Relaţiile firmei cu mediul extern
4.5.Investiţiile şi modernizarea serviciului la Restaurantul „Parc”
4.6.Fluxun de circulaţie la Restaurantul „Parc”
4.7.Structura dotărilor tehnico-materiale ale Restaurantului „Parc”
4.8.Prezentarea personalului Restaurantului „Parc”
4.9. Organizarea activităţii de producţie culinară şi de servire
4.10.Elementele sistemului de servire la restaurantul „PARC”
4.10.1.Întreprinderea de servicii – un sistem complex
4.10.2.Practica serviciilor la Restaurantul „Parc”
4.10.3..Forma şi sistemul de servire
4.10.4.Prezentarea echipei personalului de contact a Restaurantului
„Parc”
4.10.5.Activitatea de servire a Restaurantului „Parc”
4.10.6.Metodologia de lucru în relaţia client-prestator. Tehnica
servirii meselor
4.10.7.Eficienţa activităţii Restaurantului „Parc”
CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE
PAGINI 48