CUPRINS
LISTA
GRAFICELOR
MULŢUMIRI
INTRODUCERE
CAPITOLUL 1: MANAGEMENTUL ŞCOLAR
1.1
Definirea conceptului de management
1.2
Conducerea sistemului şi procesului de învăţământ
1.2.1 Sistemul de învăţământ
1.2.2 Procesul de învăţământ
1.2.3 Conducerea şi organizarea sistemului şi procesului
de învăţământ
1.3 Principiile
şi funcţiile managementului şcolar
1.4 Componentele managementului şcolar
1.4.1 Managementul curricular
1.4.2 Managementul resurselor
1.4.3 Managementul relaţiilor
comunitare
1.4.4 Evaluarea/ Controlul
1.5. Roluri şi competenţe specifice managerului
şcolar
CAPITOLUL 2: Competenţele
sociale şi civice în contextul sistemului de învăţământ
2.1.
Dimensiuni teoretice ale competenţelor
2.2.
Rolul competenţelor cheie în cadrul sistemului de învăţământ
2.3.
Lista de competenţe cheie, comune mai multor ocupaţii
2.4. Competenţe sociale şi civice
2.4.1 Conceptul de competenţă socială
2.4.2 Competenţe sociale
2.4.3 Competenţe civice
CAPITOLUL 3:
CERCETAREA NECESITĂŢII DEZVOLTARII COMPETENŢELOR SOCIALE ŞI CIVICE PENTRU
CADRELE DIDACTICE
3.1.
INTRODUCERE
3.2.OBIECTIVELE CERCETĂRII
3.3. IPOTEZELE CERCETĂRII
3.4. DESCRIEREA EŞANTIONULUI
3.5 DESCRIEREA PROCEDURII ŞI INSTRUMENTELOR DE CERCETARE
3.6 REZULTATELE CERCETĂRII
3.7 CONCLUZII ŞI IMPLICAŢII
4.8 SFATURI ŞI ÎNDRUMĂRI PENTRU PĂRINŢII DIVORŢAŢI
BIBLIOGRAFIE
ANEXE