INTRODUCERE……………………………………………………………………...4
CAPITOLUL I. CONŢINUTUL MARKETINGULUI SERVICIILOR.................6
1.1. Geneza marketingului serviciilor………………………………………………….6
1.2. Conţinuturile serviciilor………………………………………………………….11
1.3. Metode de stabilire a serviciilor………………………………………………….15
CAPITOLUL II. POLITICI DE MK ÎN DOMENIUL SERVICIILOR………...17
2.1. Politica de produs………………………………………………………..………18
2.1.1. Oferta de servicii……………………………………………………….18
2.1.2. Poziţia serviciilor……………………………………………………...19
2.1.3. Înnoirea şi diversitatea ofertei de
servicii………………………..…….19
2.2. Politica de preţ……………………………………………………………………………21
2.2.1. Rolul preţului în elaborarea strategiei de marketing în
servicii…..........21
2.2.2. Obţiuni strategice în politica de preţ în domeniul
serviciilor…………..22
2.3. Politica de distribuţie…………………………………………………………….23
2.3.1. Canale şi reţele de distribuţie în domeniul
serviciilor............................23
2.3.2. Reţeaua de
distribuţie.................................................................
............24
2.4. Politica de
comunicare..................................................................
........................24
2.4.1. Obiectivele comunicării în
servicii.........................................................25
CAPITOLUL III. COMPORT. CONSUMATORULUI DE SERVICII...............26
3.1. Procesul
precumpărării...............................................................
............................26
3.2. Procesul
cumpărării..................................................................
..............................27
3.3. Procesul
postcumpărării..............................................................
...........................27
CAPITOLUL IV. DOMENIILE MARKETINGULUI SERVICIILOR...............29
4.1. Marketingul în domeniul
turistic....................................................................
........29
4.1.1. Analiza pieţei
turistice...................................................................
..........29
4.1.2. Diagnosticul firmei
turistice...................................................................
.32
4.1.3. Politici şi strategii de
marketing..............................................................38
CAPITOLUL V. STUDIU DE CAZ. POLITICI DE MARKETING LA HOTEL AURORA,
TIMIŞOARA...................................................................
.........................42
5.1. Scurt
istoric.....................................................................
.......................................42
5.2. Structura organizatorică şi
funcţională.................................................................
.43
5.3. Obiectivele
principale..................................................................
..........................47
5.3.1. Obiective principale
realizate..................................................................4
8
5.3.2. Obiective principale de
viitor..................................................................48
5.4.
Concurenţa..................................................................
...........................................49
5.5. Valorificarea potenţialului existent la „Hotel Aurora”,
Timişoara........................50
5.5.1. Comportamentul
personalului................................................................
.50
5.5.2. Stabilirea preţurilor şi
tarifelor................................................................52
5.5.3. Preţurile de
cazare......................................................................
.............52
5.5.4. Preţurile în alimentaţia
publică...............................................................53
5.5.5. Serviciul marketing-
vânzări....................................................................5
4
5.5.6. Mijloace de
plată.......................................................................
..............56
5.5.7.
Investiţiile................................................................
................................57
5.6. Studiu de fezabilitate privind dezvoltarea zonei de agrement
Ştrand Aurora.......57
Concluzii..............................................................
........................................................61
Bibliografie...........................................................
.......................................................62
Anexe..................................................................
..........................................................63