Cuprins
Capitolul I.Arhitectura reţelelor de calculatoare.
Modelul ISO/OSI. Protocolul TCP/IP
1.1 Arhitectura reţelelor de calculatoare
1.2. Modele de referinţă pentru arhitectura reţelelor de
calculatoare
1.2.1 Modelul de referinţă OSI
1 1.2.2 Modelul de referinţă TCP/IP
1.2.3 Critici asupra modelului de referinţă TCP/IP
1.2.4 Comparaţie între modelele de referinţă OSI şi TCP
Capitolul II. Programarea orientată pe obiecte
2.1 Specificul programării cu obiecte
2.2 Avantajele programării orientate pe obiecte
2.3 Limbaje pentru programarea cu obiecte
2.4 Noţiuni de bază în POO
Capitolul III. Prezentare Java.
3.1 De ce Java?
3.2. Arhitectura sistemului Java
3.3. Applet-uri şi aplicaţii
3.3.1 Dezvoltarea şi execuţia applet-urilor şi aplicaţiilor
3.3.2 Restricţii de securitate pentru applet-uri
3.4 Aplicaţii de reţea. Socluri (Sockets)
1. Utilizarea obiectelor adresă IP
2. Comunicare prin protocoale orientate pe conexiune
2 3.4.3 Funcţionarea soclurilor de tip conexiune3.4.4 Restricţii de
securitate ale soclurilor
5. Aplicaţii client-server
Bibliografie
Pagini 52