CUPRINS
|Cap. 1. Introducere în LOGO |2 |
|LOGO – un limbaj serios ? |2 |
|Scurt istoric |2 |
|Cap. 2. Utilizarea limbajului |4 |
| Proceduri |4 |
| Variabile |6 |
| Structuri de date |8 |
| Operaţii numerice |20 |
| Instrucţiuni repetitive |22 |
| Grafica ţestoasei |24 |
| Comenzi pentru crearea ferestrelor |29 |
| Comenzi pentru lucru cu obiecte de tip Bitmap |31 |
| Comenzi multimedia |33 |
|Cap. 3. Mediul de lucru MSWLogo |36 |
| Generalităţi |36 |
| Interfaţa grafică |36 |
|Cap. 4. Jocul “Reversi” |42 |
|Tema jocului |42 |
|Implementarea jocului |42 |
|Realizarea interfeţei |43 |
|Strategia de joc |48 |
|Determinarea câştigătorului |56 |
|Cap. 5. Concluzii |59 |
| Bibliografie |60 |