Fire de executie. Aspecte privind interfata grafica Swing

I. CUVANT INAINTE
II. FIRE DE EXECUTIE. MONITOARE. MECANISME DE SINCRONIZARE
      II.1 TERMINOLOGIA SI CADRUL DE LUCRU
      II.2 ORDINEA DE EXECUTIE
      II.3 REGULI REFERITOARE LA VARIABILE
      II.4 TRATAMENTUL NON-ATOMIC AL VARIABILELOR DE TIP DOUBLE SI LONG
      II.5 REGULI REFERITOARE LA MONITOARE
      II.6 REGULI REFERITOARE LA INTERACTIUNEA MONITOARELOR SI A
VARIABILELOR
      II.7 REGULI REFERITOARE LA VARIABILELE VOLATILE
      II.8 ACTIUNI STORE ANTICIPATIVE
      II.9 DISCUTIE
      II.10 EXEMPLU: O POSIBILA INTERSCHIMBARE
      II.11 EXEMPLU: ATRIBUIRE IMPROPRIE
      II.12 FIRE DE EXECUTIE
      II.13 MONITOARELE SI ACTIUNEA DE SINCRONIZARE
      II.14 MULTIMILE WAIT SI NOTIFICARI
      II.15 CONCLUZII
III. FIRE DE EXECUTIE. TEHNICI DE PROGRAMARE
      III.1 CREAREA FIRELOR DE EXECUTIE
      III.2 UTILIZAREA PRIORITATILOR
      III.3 FIRE DE EXECUTIE DE TIP DAEMON
      III.4 STARI DE ACTIVITATE POSIBILE PENTRU UN FIR DE EXECUTIE
      III.5 CAUZELE NESIGURANTEI UNOR METODE DE CONTROL DIN CLASA THREAD
      III.6 DESPRE PROGRAMAREA PARALELA
      III.7 O METODA DE CALCUL PARALEL
      III.8 DESPRE PROGRAMAREA CONCURENTA
      III.9 PROBLEMA PRODUCATOR-CONSUMATOR
      III.10 IMPLEMENTAREA NOTIUNII DE SEMAFOR IN JAVA
      III.11 CONCLUZII
IV. FIRE DE EXECUTIE. ASPECTE PRIVIND INTERFATA GRAFICA SWING
      IV.1 CONSECINTE PRIVIND PRIVIND NESIGURANTA SWING-ULUI LA ACCES
CONCURENT
      IV.2 METODELE INVOKELATER SI INVOKEANDWAIT
      IV.3 METODA INVOKELATER
      IV.4 METODA INVOKEANDWAIT
      IV.5 CONCLUZII
Bibliografie
Pagini 63