CUPRINS
Capitolul I Capitol introductiv
1.1. De ce `nv\]are asistat\ de calculator?
1.1.1. Noul model de instruire
1.1.2. Model pentru [coal\
1.2. Ce putem folosi?
1.2.1. Asymetrix
1.2.2. Macromedia
1.2.3. Alte aplica]ii
1.3. Ce ne-am propus?
Capitolul II ~nv\]area asistat\ de calculator
2.1 Conceptul de ~nv\]area asistat\ de calculator
2.1.1. Predarea alternativ\
2.1.2. Tehnologii informa]ionale [i de comunica]ie (ICT)
2.2. Programarea ~n instruirea asistat| de calculator
2.2.1. Profesorul [i rolul s\u `n instruirea asistat\ de
calculator (IAC)
2.2.2. Tipuri de programare
2.2.3. Caracteristici ale `nv\]\rii asistate de calculator
2.3. ~Nv|}area bazat| pe Web
2.3.1. Principii ale instruirii asistate de calculator
2.3.2. Internet - World Wide Web
2.3.3 Web-ul in invatarea asistata de calculator
2.3.4. Anonimitatea- un avantaj major al IAC
Capitolul III Macromedia. Dreamweaver
3.1. No]iuni introductive
3.2. Interfa]a
3.3. Controlul site-urilor
3.4. Opera]ii elementare
3.5. Leg\turi
3.6. Instrumente de lucru `n Dreamweaver
3.6.1. Tabele
3.6.2. Machete
3.6.3. Cadre
3.6.4. Butoane derulante
3.6.5. Foile de stil `n cascad\
3.6.6. HTML
3.6.7. Formulare
3.6.8. Comport\ri
3.6.9. DHTML
3.6.10. Elemente automatizate. {abloane/biblioteci
3.6.11. Module plug-in
3.6.12. Intrarea pe Internet
3.7. Alte elememente folosite ,,,,,,,,,,
HTML
JavaScript
Java
Flash 5
Capitolul IV Prezentarea aplicatiei
4.1.Manualul utlizatorului
4.2 Elemente Dreamweaver folosite ]n construc\ia aplica\iei
4.3. O aplica\ie educa\ional[
Capitolul V Concluzii
5.1 Scurt[ prezentare a lucr[rii
5.2 Perspective pentru o dezvoltare ulterioar[
Anexe
Biliografie
Pagini 119