CUPRINS
Introducere…………………………………………………………..pag. 1
Capitolul I. Internet - infrastructura comerţului electronic ...pag. 3
I.1. Internet-Scurt istoric………………………………………….pag. 3
I.2. Internet-mediu de afaceri…………………………………….pag. 8
I.2.1. Internetul şi reţeaua internaţională (WWW)…………..…pag. 10
I.2.2. Avantajele utilizarii retelelor informationale…………….….pag. 11
I.2.3. Avantajele www ca mijloc commercial……………………..pag. 14
I.2.4. Internetul in Romania, contextul societatii informationale
globale………………..pag. 18
Capitolul II-Aspecte privind evolutia comertului electronic.pag. 20
II.1. Comertul electronic de-a lungul timpului………….……….pag. 21
II.2. Comertul electronic in cautarea unei definitii……………..pag. 23
II.3. Modele de afaceri in comertul electronic…………………….pag. 27
II.4. Tipuri de site-uri utilizate in comertul electronic…………pag. 33
II.5. Avantajele si dezavantajele comertului electronic fata de comertul
classic……pag. 38
Capitolul III-Aspecte legislative ce reglementeaza comertul
electronic………………pag. 42
III.1. Reglementari in domeniul comertului electronic pe continentul
Asiatic………………pag. 42
III.2. Reglementari in domeniul comertului electronic pe continentul
American……………pag. 45
III.3. Reglementari in domeniul comertului electronic in Australia, Noua
Zeelanda……pag. 49
III.4. Reglementari in domeniul comertului electronic pe continentul
European…………pag. 50
III.5. Reglementari in domeniul comertului electronic in Romania…..pag. 57
III.6. Protectia consumatorilor pe Internet……………………...pag. 61
Capitolul IV-Metode efectuare a platilor in comertul electronic..pag. 67
IV.1. Metode de efectuare a platilor electronice……………………pag. 67
IV.2. Securitatea in comertul electronic…………………………….pag. 74
Capitolul V-Comertul electronic in Romania: Prezent si perspective……….pag.
82
V.1. Inceputurile comertului electronic in Romania…………….pag. 82
V.2. Dimensiuni ale comertului electronic romanesc…………...pag. 84
Concluzii
Bibliografie
Pagini 97