Interfata utilizator universala pentru dispozitive wireless

  Cuprins
1.    Introducere      5
   Folosirea dispozitivelor mobile pentru cresterea productivitatii 6
   Ce inseamna dispozitiv  wireless si ce caracteristici are  7
2.    Stadiul actual   10
  2.1. Solutii existente. Avantaje/dezavantaje.     10
   Air2Web  10
   MODAL    11
   OpenCOLA 11
  2.2. Considerente economice      13
  2.3. Comunicatii wireless - considerente tehnologice   14
3.    Arhitectura sistemului 16
  3.1. Prezentare continut prin HTML    20
  3.2. Documente bine formate si XML    21
  3.3. Stylesheeturi XSL/XSLT      22
  3.4. Dispozitive wireless si WAP/WML  26
  3.5. PalmOS: calitatea programelor si informatie offline     28
  3.6. Windows CE 29
  3.7. Symbian GT si generatia urmatoare de telefoane mobile   30
  3.8. Tehnologie alternativa - iMode si cHtml      33
   Compact HTML (cHTML)     35
  3.9. Tehnologii WEB : JavaScript, VBScript, JSP, Servleti    36
4.    Specificatii de proiectare  37
  4.1. Prezentarea ideii     37
  4.2. Specificatii din punctul de vedere al furnizorului de informatie   39
  4.3. Specificatii din punctul de vedere al utilizatorului    41
  4.4. Moduri de realizare   42
   Transmiterea datelor     42
   Formatul datelor de intrare    44
   Metode de prelucrare a datelor de intrare 47
    4.5 Studiu comparativ al metodelor de realizare 49
5.    Implementare si testare     50
   Implementare solutie pentru dispozitive online fara memorie (wap/wml) 50
   Implementare solutie pentru dispozitive offline cu posibilitate de
   stocare (palmOS)    54
6.  Concluzii    66
7. Bibliografie  67
8. Anexa
............................................................................
.........................................67