INTRODUCERE 2
CAPITOLUL I - COORDONATELE POLITICII PROMOŢIONALE ÎN FIRMELE CONTEMPORANE 3
I. 1 Apariţia şi dezvoltarea marketingului 3
I. 2 Politica promoţionala cu element al mixului de marketing 8
I. 3 Alcătuirea mixului promoţional 15
CAPITOLUL II. PREZENTAREA GENERALĂ A FIRMEI COCA-COLA HBC ROMANIA 20
II. 1 Scurt istoric şi obiect de activitate ale companiei COCA-COLA HBC ROMANIA 20
II.2 Organizarea activităţii de marketing în cadrul companiei Coca-cola 27
II.3 Analiza mediului de marketing în care îşi desfăşoară activitatea compania Coca- cola 34
CAPITOLUL III - STRATEGII DE PROMOVARE IMPLEMENTARE DE COMPANIA COCA-COLA HBC ROMANIA 42
III.1 Strategii publicitare folosite de compania COCA-COLA 42
III.2 Relaţiile publice şi promovarea vânzărilor ca opţiuni strategice în activitatea promoţionala a companiei COCA-COLA 53
III.3 Alte activități promoționale desfășurate de compania COCA-COLA 63
CONCLUZII 66
BIBLIOGRAFIE 68
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu