Tehnologia informatiei si Comertul Electronic

CUPRINS
        I. Viziune economică asupra comerţului electronic.......... 5
      1. Introducere: revoluţia comerţului electronic     5
         1.1. Comerţul Electronic: revoluţia Internetului       5
         1.2. Piaţa viitoarei generaţii  6
         1.3. Oportunităţi pentru Europa       7
         1.4. Comerţul electronic: comparare internaţională     8
         1.5. Nevoia de acord global     8
      2. Piaţa pe Internet    9
         2.1. Întrebări şi răspunsuri    9
         2.2. Listă cu informaţiile pe care ar trebui să le ofere un site de
             comerţ electronic      11
      3. Ce este comerţul electronic? Definiţii.    12
         3.1. Ce este Comerţul Electronic?     12
         3.2. Care este impactul comerţului electronic asupra  locurilor  de
             muncă?
             ................................................................
             .................................................12
         3.3. Definiţii de termeni folosiţi în mod curent       13
         3.4. Alte definiţii  16
         3.5. Soluţii pentru comerţul electronic. Sistemul de plată  26
             3.5.1. Cum se acceptă cărţile de credit pe Internet?    26
             3.5.2. Alte costuri asociate      27
             3.5.3. Soluţii pentru Comerţul Electronic    27
         3.6. Imperativele unei afaceri bazate pe comerţ electronic  30
         3.7. Raport    30
      4. Asigurarea accesului la piaţa globală:  infrastructură,  tehnologie
           şi servicii  31
         4.1.   Maximizarea   efectelor   liberalizării   telecomunicaţiilor
             31
         4.2.  Maximizarea  beneficiilor  obţinute  în  urma   liberalizării
             pieţelor TI      31
         4.3.  Asigurarea  interoperabilităţii  într-un   mediu   competitiv
             32
         4.4.  Cooperarea  industrială  internaţională  în   infrastructură,
             tehnologii şi servicii      32
      5. Promovarea unui mediu de afaceri favorabil       32
         5.1. Consumatori: câştigarea încrederii    33
         5.2. Afaceri: încurajarea practicii celei mai bune     33
         5.3. Administraţiile publice:  promovarea  unui  sector  mai  activ
             34
         5.4.  Punerea  comerţului  electronic  în   serviciul   cetăţenilor
             34
      6. Tehnologia informaţiei şi Comerţul Electronic (TICE)   35
      7. Plan de baza   36
         7.1. Idei principale      36
         7.2. Proiectarea unui plan de comerţ electronic  37
             7.2.1. Cum să vindem?  38
             7.2.2. Tranzacţiile    39
             7.2.3. Construim, cumpărăm sau închiriem?    39
             7.2.4. Construirea unei baze pentru clienţi  40
                           II. Soluţii tehnice cu
          J2EE................................................. 42
      1. Java şi platforma J2EE     42
      2. Arhitectura sistemului     44
         2.1. Arhitectura pe 2 nivele    44
         2.2. Arhitectura bazată pe 3 nivele   45
         2.3. Arhitectura bazată pe n nivele   46
      3. Arhitectura unui proiect   47
      4. Este Java răspunsul?       48
      5. Platforma J2EE       49
         5.1. J2EE din timpul execuţiei  50
         5.2. API-urile J2EE  50
         5.3. Arhitectura J2EE – Containere    51
         5.4. Tehnologiile J2EE    52
             5.4.1. Tehnologiile componentelor (JSP)      53
             5.4.2. Tehnologiile serviciilor (JDBC)       55
                  5.4.2.1. JDBC                                 56
                  5.4.2.2. Programare cu JDBC                   56
                  5.4.2.3. Podul JDBC - ODBC                    56
                  5.4.2.4. API-ul JDBC 2.1.                          56
                               III. Aplicaţie
 practică................................................................ 58
Bibliografie