Aspecte de integrare in scoala a elevilor cu deficienta mintala

1.    INTRODUCERE
2.    SISTEMUL DE INVATAMANT INTEGRAT SI / SAU INCLUZIV
2.1    Scurt Istoric Al Integrarii In Societate A Copiilor Cu Deficiente
2.1.1    Educatia Cerintelor Speciale Pana In Anul 1970
2.1.2    Perioada Integrarii (1970-1990)
2.2    Perioada Integarii
2.2.1    Educatia Incluziva (dupa 1990)
2.2.2    Abordarea Comparativa A Invatamantului Integrat Si/sau Incluziv In Lume
2.2.3    Educatia Integrata Si/sau Incluziva
3.    DEFICIENTUL MINTAL
3.1    Conceptul De Handicap Mintal
3.1.1    Definitia Handicapului Mintal
3.1.2    Etiologia Handicapului Mintal
3.1.3    Clasificarea Handicapului Mintal
3.2    Structura Personalitatii La Debilul Mintal
3.2.1    Subsistemul Cognitiv
3.2.2    Subsistemul Comunicational
3.2.3    Subsistemul Afectiv-motivational
3.3    Particularitatile Dinamicii Dezvoltarii Deficientului Mintal
3.3.1    Vascozitatea Genetica
3.3.2    Caracterul Limitat Al Zonei Proximei Dezvoltari
3.3.3    Heterocronia
3.3.4    Inertia Oligofrenica
4.    ASPECTE ALE INTEGRARII COPIILOR CU DEFICIENTE MINTALE IN ROMANIA
4.1    Aspecte Ale Educatiei Speciale Si Integrate In Romania
4.2    Pachetul De Resurse Unesco
4.3    Planul De Servicii Personalizat (psp) Si Planul De Interventie Personalizat (pip)
4.4    Cadru General De Adaptare A Curriculum-lui
5.    ORGANIZAREA CERCETAR2. METODELE SI TEHNICILE DE INVESTIGATIE FOLOSITE
5.1    Obiectivele Cercetarii
5.2    Ipotezele Cercetarii
5.3    Descrierea Lotului Studiat
5.4    Situatia Cantitativa A Lotului Investigat
5.5    Metodele Si Tehnicile De Investigatie Utilizate
5.5.1    Metoda Biografica
5.5.2    Metoda Observatiei
5.5.3    Metoda Convorbirii
5.5.4    Metoda Anchetei Psihologice Pe Baza De Interviu
5.5.5    Ancheta Psihologica
5.5.6    Chestionarul
5.5.7    Metoda Studiului Documentelor Scolare Si De Arhiva
5.5.8    Metoda Studiului De Caz
5.5.9    Matricele Progresive Raven
5.5.10    Metodele Matematico-statistice
6.    PREZENTAREA REZULTATELOR CERCETARII SI ANALIZA LOR
6.1    Prezentarea Situatiei Subiectilor Investigati
6.1.1    Analiza Situatiei Integrarii In Anul Scolar 2001 - 2002
6.1.2    Analiza Situatiei Integrarii In Anul Scolar 2002 - 2003
6.1.3    Analiza Situatiei Integrarii In Semestrul I Al Anului Scolar 2003 - 2004
6.2    Atitudinea Cadrelor Didactice Cu Privire La Integrarea Elevilor Cu Ces In Scoala Publica
6.3    Analiza Si Interpretarea Rezultatelor Maxime Si Minime Obtinute In Urma Aplicarii Chestionarului De Opinii
6.4    Analiza Rezultatelor Obtinute In Functie De Factori
6.5    Studii De Caz
6.5.1    Situatii De Adaptare La Scoala De Masa
6.5.2    Situatii De Inadaptare La Scoala De Masa
7.    CONCLUZII
8.    BIBLIOGRAFIE
9.    ANEXE