Agentia de publicitate

  CUPRINS:
|INTRODUCERE                                                  |2     |
|                                                             |      |
|PUBLICITATEA                                                 |5     |
|Aspecte teoretice legate de publicitate                      |5     |
|Participanţii în procesul comunicării publicitare            |11    |
|                                                             |      |
|AGENŢIA DE PUBLICITATE                                       |15    |
|Definire. Funcţii. Tipologii. Organizare                     |15    |
|Relaţia client - agenţie de publicitate                      |19    |
|Agenţii de publicitate în România                            |24    |
|Festivaluri de publicitate în România                        |32    |
|                                                             |      |
|COORDONATELE PIEŢEI PUBLICITĂŢII ÎN ROMÂNIA                  |42    |
|Scurt istoric al pieţei româneşti a publicităţii             |42    |
|Dinamica şi structura pieţei                                 |44    |
|Mass-media şi rolul ei pe piaţa românească de publicitate    |49    |
|Studii de caz.                                               |56    |
|Studiu de caz 1.  Publicitatea indoor                        |56    |
|Studiu de caz 2.  Chibriturile – suport pentru reclamă       |59    |
|Studiu de caz 3. Advergaming (publicitate prin joc)          |60    |
|Studiu de caz 4. Publicitatea interactivă                    |62    |
|                                                             |      |
|CONECTAREA PIEŢEI ROMÂNEŞTI A PUBLICITĂŢII LA CEA            |64    |
|INTERNAŢIONALĂ                                               |      |
|Conectare pieţei româneşti a publicităţii cu cea             |64    |
|internaţională                                               |      |
|Posibila dinamică a pieţei româneşti a publicităţii          |73    |
|                                                             |      |
|CONCLUZII                                                    |75    |
|                                                             |      |
|BIBLIOGRAFIE                                                 |79    |