CUPRINS
INTRODUCERE
............................................................................
...................pg.2
PARTEA I - Cadru teoretic general
I.1. Comunicare, comunicare politica, comunicare electorala
II.1.1. Procesul
comunicării.................................................................
.....pg.4
II.1.2. Comunicare
politică....................................................................
...pg.6
II.1.3. Comunicare
electorală..................................................................
..pg.10
II.1.4. Comunicare politică – proces de influenţă
socială.........................pg. 14
I.2. Emiţătorul mesajului electoral
II.2.1. Condiţia actorului
politic...............................................................pg.20
II.2.2. Caracteristicile
emiţătorului...........................................................pg.22
II.2.3. Gestionarea capitalului
electoral....................................................pg.24
I.3. Mesajul electoral
II.3.1. Discurs poltic – discurs
electoral...................................................pg.30
II.3.2. Construcţia discursului
electoral....................................................pg.32
II.3.3. Particularităţi ale discursului
electoral...........................................pg.35
II.3.4. Limbajul în discursul
electoral.......................................................pg.37
II.3.5. Tendinţe actuale de construcţie a discursului
electoral..................pg.39
I.4. Mijloace de comunicare ale mesajului electoral
II.4.1. Mediatizarea vieţii
politice............................................................pg.41
II.4.2. Televiziune şi persoanlizarea
politicului.......................................pg.43
II.4.3. Efecte ale mass
media..................................................................pg.45
I.5. Receptorii mesajului electoral
II.5.1. Electoratul ca public-
ţintă.............................................................pg.48
II.5.2. O tipologie ale
electoratului..........................................................pg.50
II.5.3. Comportamentul electoral şi mediatizarea
politicului.................pg.52
PARTEA a II a
Comunicarea electorală în campania pentru
alegerile prezidenţiale-
2000........................................................................
.......pg.56
CONCLUZII...................................................................
..................................pg.70
ANEXE.......................................................................
.......................................pg.72
BIBLIOGRAFIE................................................................
...............................pg.84