Cuprins
INTRODUCERE........................................................................................................2
I. Istoric Relaţii Publice.............................................................................................8 1.1 Termeni de referinţă în definirea relaţiilor publice....................................9 1.2 Organizaţiile..............................................................................................10 1.3 Publicul......................................................................................................11 1.4 Funcţia managerială...................................................................................13 1.5 Comunicarea .............................................................................................14
II.Trăsăturile caracteristice campaniilor de relaţii publice..................................16
III. Campaniile de relaţii publice.............................................................................17 3.1 Definirea problemei. Analiza situaţiei.......................................................19 3.2 Planificarea campaniei de relaţii publice...................................................23 3.3 Stabilirea obiectivelor ...............................................................................25 3.4 Stabilirea bugetului....................................................................................27 3.4 Evaluarea..................................................................................................28
IV. Comunicarea în situaţii de criză........................................................................32 4.1 Posibile definiţii ale crizei.........................................................................32 4.2 Managementul crizei.................................................................................33
4.2.1 Comunicarea de criză..................................................................34 4.2.2 Rolul specialiştilor PR în situaţii de criză...................................37 4.2.3 Strategii ale comunicării de criză................................................37 4.2.4 Relaţiile cu presa în situaţii de criză............................................40
V. Studiu de caz..........................................................................................................45
Concluzii.....................................................................................................................61
Anexe..........................................................................................................................63 Bibliografie................................................................................................................66