Argument
A. CONSIDERAŢII TEORETICE
CAPITOLUL I
Comunicarea
1.1. Clarificarea conceptului
1. Definiţii ale comunicării
1.1.2. Elementele componente ale comunicării
1.1.3. Principii şi funcţii ale comunicării.
1.2. Forme ale comunicării
1.2.1. Comunicarea verbală
1.2.2. Comunicarea nonverbală
1.3 Concordanţă si discorcondanţă dintre codurile verbale cu cele
nonverbale.
Capitolul II
ROLUL COMUNICĂRII ÎN CONSILIERE
2.1. Consilierea
2.1.1. Ce este consilierea?
2.1.2 Personalitatea şi calităţile consilierului
2.2. Stiluri de consiliere
2.2.1. Stilul directiv
2.2.2.Stilul non-directiv
2.3. Etapele consilierii
2.4. Consilierea scolara.
2.5. Metode utilizate în consiliere
2.5.1. Observaţia
2.5.2. Conversaţia euristică
2.5.3. Problematizarea
2.5.4. Brainstorming-ul.
2.5.5. Metoda cooperării.
2.5.6. Psihodrama
2.5.7. Dezbaterea în grupuri sau perechi.
B. METODOLOGIE CERCETĂRII ŞTIINŢIFICE
Capitolul III
PROIECT DE FORMARE A ABILITĂŢILOR DE COMUNICARE ÎN RÂNDUL ELEVILOR
3.1. Justificare
3.2. Design-ul cercetării
3.3. Variabile de cercetare
3.4. Metode si instrumente folosite
3.4.1. Descrierea metodelor folosite
3.4.2. Instrumente folosite.
3.5. Interpretarea datelor.
3.6. Program de consiliere. aplicat.
3. 8. Concluzii
Bibliografie
Pagini 74