DESFASURAREA PROCESULUI DE COMUNICARE SI RELATII PUBLICE IN CADRUL SC

                                          Cuprins
Introducere.................................................................
............................................................3
Capitolul 1. Relaţiile publice. Cadru
general.....................................................................
....5
2 Scurt istoric al relaţiilor
   publice...................................................................
   ....................5
1.2 Relaţiile publice – modalitaţi de
definire....................................................................
.... 8
1.3 Interferenţe cu alte
domenii.....................................................................
.......................11
1.4 Publicul organizaţiei………………………………………………………...................13
1.5 Structuri de relaţii
publice.....................................................................
.........................15
Capitolul 2. Procesul de relaţii
publice.....................................................................
...........18
2.1 Etapele procesului de relaţii
publice.....................................................................
.........18
2.1.1 Stabilirea obiectivelor…………………………………………………….................18
2.1.2
Cercetarea..................................................................
.................................................19
2.1.3
Planificarea................................................................
.................................................21
2.1.4 Comunicarea sau implementarea
programului...........................................................25
2.1.5 Evaluarea (de imagine)……………………………………………………...............27
Capitolul 3. Studiu de caz Lafarge Ciment
Romania…………………………..................28
3.1 Grupul Lafarge – principii de
organizare…………………………………..................28
3.2 Scurt istoric al Grupului Lafarge……………………………………………................31
3.3 Imaginea Grupului Lafarge…………………………………………………................32
3.4 Lafarge in
România.....................................................................
...................................34
3.5 Lafarge Ciment România – prezentare
generala…………………………....................34
3.6 Comunicare şi relaţii publice în cadrul Lafarge Ciment
………...................................38
3.6.1 Comunicare externa…………………………………………………………............39
3.6.2 Comunicare interna………………………………………………………….............40
3.7 Concluzii…………………………………………………………………………........44
Bibliografie…………………………………………………………………………..........48