Comunicare si democratie in noul spatiu public

                                  CUPRINSUL
INTRODUCERE  :Argument  pentru   comunicare   într-o   societate   de   masă
           1
CAPITOLUL I : Comunicarea : de la  modele  cibernetice  şi   lingvistice  la
modele sociologice        1
CAPITOLUL II : Mass-media şi comunicarea de masă   30
2.1.              „Actualitatea”-              produs               mediatic
                      30
2.2. H.D.  Lasswell:  „Schema  celor  5  factori”  ai  comunicării  de  masă
                        34
2.3.      Fr.       Balle:       marile       „familii       de       media”
                  35
CAPITOLUL III : Cultura de masă şi  industriile  culturale.  Comunicarea  de
masă şi spaţiul public. Comunicare şi democraţie   39
3.1.                   Cultura                    de                    masă
     39
3.2.       J.       Habermas:        Teoria        „spaţiului        public”
             44
3.3.                Comunicare                 şi                 democraţie
             46
CAPITOLUL IV : Societate de masă. Noul spaţiu public     49
4.1. C.W. Mills: Trecerea de la comunitatea de publicuri  la  societatea  de
masă                               49
4.2.           Dinamica            noului           spaţiu            public
            55
4.3.   Importanţa     mass-media:    de    la    loisir    la    socializare
                  58
CONCLUZII : Tendinţe în comunicarea de masă  65
BIBLIOGRAFIE
                                                                   77