Comunicarea de marketing in cadrul firmei

CUPRINS
Capitolul I  – COMUNICAREA DE MARKETING                             1.1.
Structura activitatii promotionale…………………………..………………..pag  4
        1.1.1. Publicitatea……………………………………………..…..…..pag 5
                  1.1.2. Promovarea……………………………………………...……...pag 9
                  1.1.3. Relatiile publice……………………………………………….pag 10
                  1.2. Comunicarea eficienta cu consumatorii pentru
satisfacerea nevoilor
acestora....................................................................
..............................................pag 16
                1.2.1. Consumatorul – element central de referinta al
 marketingului.pag 17
                1.2.2. Rolul publicitatii in activitatea de
 marketing………………….pag 20
                1.2.3. Metode de publicitate…………………………………………pag 22
Capitolul II  -PREZENTAREA FIRMEI S.C. BAZA DESIGN SRL
                 2.1. Prezentarea societăţii………………………………………….pag 26
                  2.2. Specificul
activitatii.................................................................
...pag 32
Capitolul III – PIATA PRODUSELOR PROMOTIONALE
pag 37
Capitolul IV - PROGRAMUL DE MARKETING PRIVIND PROMOVAREA IMAGINII
SOCIETATII BAZA DESIGN
           4.1. Organizarea campaniei promoţionale…………………..…...pag 46
           4.2. Analiza campaniilor de promovare………………………….pag 50
Capitolul         V         -         CONCLUZII         ŞI         PROPUNERI
               pag 53
BIBLIOGRAFIE
                              pag 56