rolul emotiilor in organizatii

          Argument
CAPITOLUL 1 Munca Emoţională
   1. Rolul emoţiilor in organizaţi
1.2 Definiţii şi caracteristici ale muncii emoţionale
                                                  1.3 Dimensiunile muncii
emoţionale
                     1.4 Factorii care influenţează munca emoţională
                  1.4.1 Normele  organizaţională
         1.4.2  Evenimentele cu clienţii
          3. Genul
             1.4.4  Identitatea profesională
                   1.4.5 Cerinţele de afişare emoţională
                                                 1.5 Consideraţii finale
                              Capitolul  2  Satisfacţia profesională
                         2.1 Satisfacţia în contextul organizaţional
                2.1.1 Delimitări conceptuale şi caracteristici ale
satisfacţiei profesionale
                              2.2 Teorii şi modele explicative ale
satisfacţiei în muncă.
                              2.2.1  Teoria bifactorială a lui Herzberg
                       2.2.2   Teoria expectanţelor a lui Vroom
           2.2.3  Teoria echităţii a lui Adams
                       2.2.4   Teoria adaptării la locul de muncă
              2.2.5   Teoria discrepanţei la locul de muncă
            2.2.6  Teoria grupului social de referinţă
           2.2.7   Teoria procesării sociale a informaţiei
2.2.8  Teoria evenimentelor şi situaţiilor
                  2.2.9  Modelul caracteristicilor funcţiei
         2.2.10 Modelul satisfacţiei în faţete
         2.2.11 Modelul dinamic al satisfacţiei profesionale
          2.2.12 Modelul interactiv
                      2.3 Dmensiuni şi factori moderatori  ai satisfacţiei
profesionale.
             2.3.1 Factori declanşatori ai satisfacţiei profesionale
                                           2.4 Corelaţii şi implicaţii
organizaţionale
   1. Relaţia dintre motivaţie, satisfacţie şi performţă.
                  2.4.2  Relaţia dintre tipul de suport social şi
satisfacţia în muncă
   3. Satisfacţia profesională şi implicaţiile ei în intenţia de a părăsi
      locul de muncă
2.4.4 Satisfacţie profesională şi absenteismul
                                                                   2.5
Concluzii
                                         CAPITOLUL  3
                        Munca emoţională şi satisfacţia în muncă
                                    -Concepte interdependente -
                                   3.1 Consecinţe ale muncii emoţionale
               2. Muncă emoţională şi satisfacţie profesională
                            3.3 Componenta afectivă a satisfacţiei
profesionale
      3.4. Studii care au analizat corelaţia între satisfacţia în muncă şi
munca emoţională.
                                                 3.4. Consideraţii finale
IV. Cercetare
IV.1 Obiectivele şi ipotezele cercetării
IV.2  Metodologia cercetării.
        IV.2.1 Lot de subiecţi.
IV.2.2 Variabile şi operaţionalizarea lor.
IV.2.3. Instrumente
IV.2.4 Procedură
              IV.3 Rezultate
    IV.3.1 Date descriptive.
IV.3.2 Verificarea ipotezelor de cercetare.
IV.3.3 Rezultate.
IV.3.2 Aspecte auxiliare- elemente care au apărut pe parcursul cercetării
IV.4 Concluzii şi implicaţiile demersului de cercetare
           BIBILOGRAFIE
Pagini 104