COMUNICAREA DE MARKETING

Cuprins
     Capitolul I.  Comunicarea de  marketing Importanţa  ei  în  cadrul
                         organizaţiei        moderne
          1.1. Comunicarea de marketing
        1.2.  Imaginea şi capitalul comunicaţional al organizaţiei
     Capitolul  II. CONSUMATORUL ŞI CARACTERISTICILE SALE    INDIVIDUALE
          2.1.  DEFINIŢIE ŞI CONCEPT
                       2.2TIPURI  DE  CONSUMATORI
          2.3.  DIMENSIUNILE COMPORTAMENTULUI CONSUMATORULUI
          2.4.  FACTORII DE INFLUENŢĂ  A COMPORTAMENTULUI CONSUMATORULUI
CAPITOLUL III.    PUBLICITATEA ŞI CAMPANIILE PUBLICITARE
          3.1.  Formele publicităţii
3.2. Obiectivele publicităţii
          3. Obiectivele campaniei publicitare
       4. Selecţia mediilor publicitare şi a suporţilor publicitari
                CAPITOLUL IV.  Atitudinea faţă de publicitate
          4.1.  Factorii explicativi şi rolul atitudinii în procesul de
      persuasiune
          4.2.  Diferite metode de măsurare a atitudinii faţă de
      publicitate
          4.3.  Dimensiunile perceptuale ale publicităţii
          4.4.  Studiu privind atracţia faţă de publicitate
          4.5.  Influenţa caracteristicilor demografice asupra procesării
      mesajelor publicitare
          4.6.  Principalele  coordonate ale pieţei româneşti a
          publicităţii
         CAPITOLUL V.  Studiu privind atitudinea consumatorilor faţă
                   de publicitate şi campanii publicitare
          5.1. Metodologia cercetării
          5.2. Eşantionul cercetării
          5.3. Chestionarul anchetei
                                  Concluzii
BIBLIOGRAFIE
75 pag
-----------------------
HUGG