CUPRINS
INTRODUCERE …………………………………………………………………..pag.3
CAPITOLUL I PREZENTAREA TEORETICĂ A COMUNICĂRII ÎN MANAGEMENT
1.1.Comunicarea în
management..................................................................
......................pag.5
1.2.Comunicarea managerială ca avantaj
strategic............................................................pag.5
1.3.Comunicarea
internă.....................................................................
..................................pag.6
1.3.1.Modalităţi de comunicare
internă.....................................................................
...pag.6
1.4. Comunicarea
externă.....................................................................
...............................pag.7
CAPITOLUL II PREZENTAREA ORGANIZAŢIEI
2.1.Informaţii administrative, scurtă
prezentare..............................................................pag.
8
CAPITOLUL III VIZIUNEA PERSONALĂ PRIVIND ACTIVITATEA FIRMELOR ÎN
CONTEXTUL ECONOMIEI DE PIAŢĂ
3.1.Modele,proceduri,cuantificare...........................................
........................................pag.11
3.2.Managementul
operaţional.................................................................
........................pag.13
3.3.Structura
organizatorică..............................................................
...............................pag.14
STUDIU DE CAZ-EFICIENŢA COMUNICĂRII ÎN CADRUL SOCIETĂŢII SC.GEOTRANS
CONSTRUCT
SRL.........................................................................
.........pag.15
CONCLUZII ŞI
PROPUNERI...................................................................
............................pag.18
BIBLIOGRAFIE................................................................
..........................................................pag.21