Imaginea de marca a organizatiilor (S.C. XYZ S.A.)

CUPRINS:
ÎN LOC DE PREFAŢĂ……………………………………………………  2
CAPITOLUL 1: Precizări conceptuale…………………………………….  4
      1. Dualismul identitate-imagine……………………………………  5
      2. Avantajele induse de o bună imagine…………………………...  7
CAPITOLUL 2: Identitate,  imagine  şi  marcă……………...........................
8
       2.1.  Delimitări  noţionale……………………….................................
9
      2.2. Crearea şi dezvoltarea mărcii………………………………….. 13
CAPITOLUL 3: Implicarea mass-media în crearea imaginii de marcă…..  15
      3.1. Tipuri de imagine mass-media………………………………… 16
      3.2. Anticiparea impactului………………………………………… 19
CAPITOLUL 4: Studiu de caz: “Imaginea de marcă COSMOTE România “
      4.1. Descrierea scopului studiului de caz…………………………..  22
      4.2. Istoricul şi cultura organizaţiei………………………………..   23
      4.3. COSMOTE în România (viziune şi poziţionare)……………...  24
          4.4.     Caracteristicile      proiectului      şi      partenerii
implicaţi………..........  25
      4.5. Obiectivele principale ale proiectului………………................  32
      4.6. Fazele pre- şi post-proiect……………………………………..  36
       4.7.  Concluzii…………………………............................................
37
ÎN LOC DE CONCLUZII……………………………………………...…  38
BIBLIOGRAFIE