CUPRINS
INTRODUCERE………………………………………………………………………………………… 5
CAPITOLUL I : Definiţie, concepte,
............................................................................
. 7
1.1. Istoricul publicității…………………………………………………............………...6
1.2. Ce este publicitatea?……………………,…………………………………...……...11
1.3. Tipurile de publicitate……………………………………………………………….15
CAPITOLUL II. Cadrul istoric. Premise economico
sociale………………….………..........................................................
.....17
2.1. Anul 1923 pentru Dobrogea………………………………..………………..………18
2.2. Anul 1933 pentru Dobrogea………………………………………………………....18
2.3. Anul 1943 pentru Dobrogea ………………………………………………………...19
2.4. Anul 1953 pentru Dobrogea…………………………………………………...…….19
2.5.. Anul 1973 pentru Dobrogea………………………………………………………...21
CAPITOLUL III. FIȘELE BIBLIOGRAFICE ALE ZIARELOR PROPUSE
ANALIZEI.....26
3.1. Ziarul „Marea Neagră” -
1923........................................................................
............26
3.2. Ziarul „Farul” -
1933........................................................................
..........................27
3.3. Ziarul „Dobrogea Jună” -
1943........................................................................
...........27
3.4. Ziarul „Dobrogea Nouă” -
1953........................................................................
.........27
3.5. Ziarul „Litoral” -
1973........................................................................
........................27
CAPITOLUL IV. Tipuri de
reclamă.....................................................................
.......................29
4.1. Publicitatea în anul 1923 - Ziarul „Marea
Neagră”....................................................29
4.2. Publicitatea în anul 1933 - Ziarul „Farul”
.................................................................29
4.3. Publicitatea în anul 1943 - Ziarul „Dobrogea
Jună”...................................................32
4.4. Publicitatea în anul 1953 - Ziarul „Dobrogea
Nouă”..................................................38
4.5. Publicitatea în anul 1973 - Ziarul „Litoral”
...............................................................42
5. Limbajul publicităţii
Concluzii...................................................................
......................................................61