INTRODUCERE 7
1. PRINCIPII DE EVALUARE A CUNOŞTINŢELOR 9
PRIN INTERMEDIUL TESTĂRII 9
1.1. Evaluarea cunoştinţelor prin intermediul testării 9
1.2. Tipuri de teste şi cerinţele faţă de sarcini 11
1.3. Avantajele şi dezavantajele 13
evaluării cunoştinţelor prin intermediul testării 13
1.4. Analiza SI existent 14
1.5. Oportunitatea creării SIEC 15
1.6. Formularea problemei 16
2. PROIECTAREA GENERALĂ 19
2.1. Alegerea instrumentarului 19
2.1.1. Avantajele lui C++ şi C++ Builder 19
2.1.2. Principiile de elaborare a anexelor în C++ Builder 20
2.1.3. Crearea proiectului 20
2.1.4. Adăugarea formei noi la proiect 21
2.1.5. Pachetele componentelor şi şabloanele lor 21
2.2. Aplicaţii SQL în C++ Builder 22
2.2.1. Particularităţile de realizare SQL 22
2.2.2. Cum lucrează un apel 24
2.2.3 Componenta TQuery 25
2.2.4. Parametrii apelului 27
2.2.5 Apelurile statice şi dinamice 28
2.2.6. Apelurile eterogene 29
2.2.7. Redactarea rezultatului apelului 29
2.2.8. Componenta TUpdateSQL 31
2.3. Obiectivele SIEC 32
2.4. Definirea ieşirilor 33
2.5. Definirea intrărilor 34
2.6. Estimarea necesarului de resurse hard şi soft 35
3. PROIECTAREA DE DETALIU 36
3.1. Definirea structurii funcţionale a SIEC 36
3.2. Securitatea datelor. Priorităţi de acces 40
ale utilizatorilor 40
3.3 Compararea datelor şi aprecierea rezultatelor 41
3.4. Descrierea programului 44
3.4.1. Regimul Testare 44
3.4.2. Regimul de lucru creare şi modificare 47
3.4.3. Rezultate 50
3.4.4. Teme 51
4. ESTIMAREA ECONOMICĂ A PROIECTULUI 52
4.1. SI de evaluare a cunoştinţelor 52
4.2. Calculul costului de producţie
................................................................60
a elaborării SI de evaluare a cunoştiinţelor 60
5. Protecţia muncii 65
5.1. Aprecierea pericolului la monitor 65
5.2. Analiza condiţiilor de muncă. 71
5.3. Condiţionarea aerului 74
5.4. Cerinţele securităţii tehnice la începutul lucrului 75
5.5. Cerinţele securităţii tehnice în timpul de lucru 76
5.6. Acţiuni în cazuri fatale 76
CONCLUZII 81
BIBLIOGRAFIE.............................................................
...................................83