MAGAZINE VIRTUALE

CUPRINS:
INTRODUCERE
1. NOŢIUNI GENERALE DESPRE INTERNET
   1.  Apariţia Internetului în
      lume.................................................................7
   2.  Funcţionarea
      Internetului..........................................................
      ............8
          1.3.   Apariţia Internetului în
România..........................................................9
          1.4.   Utilitatea Internetului pentru Întreprinderile Mici şi
Mijlocii..............10
2. AFACERI  ELECTRONICE PE INTERNET
      2.1.  Caracteristici
      generale...............................................................
      ............15
      2.2.   Tipuri de afaceri on-
      line...................................................................
      ....17
      2.3.   Etapele realizării unei afaceri on-
      line...................................................23
      2.4.   Mijloace de plată în afacerile
      electronice.............................................28
      2.5.  Categorii de fraude pe
      Internet..............................................................3
      0
3. COMERŢUL  ELECTRONIC
       3.1.   Noţiunea de comerţ
   electronic..............................................................32
       3.2.   Începutul şi evoluţia comerţului electronic în
   România.......................33
       3.3.   Legislaţia în domeniul comerţului
   electronic.......................................37
         3.4.   Contabilitatea şi gestiunea operaţiunilor de comerţ
electronic.............44
         3.5.   Avantajele comerţului electronic
.........................................................46
         3.6.   Dezavantajele comerţului
electronic.....................................................47
4. MAGAZINELE VIRTUALE
    4.1.   Aspecte
      Generale...............................................................
      .....................49
    4.2.   Profilul unui client de magazin
      virtual...................................................50
    4.3.   Conţinutul unui magazin
      virtual.............................................................51
    4.4.   Analiza eficienţei comerciale a unui magazin on-
      line...........................70
    4.5.   Funcţia financiar-contabilă într-o societate
      comercială.........................74
5. ARHITECTURA  MAGAZINELOR  ONLINE
   5.1.                                                              Noţiuni
   generale..................................................................
   ....................76
   5.2.                                                              Soluţia
   software..................................................................
   .....................77
   5.3.                   Crearea                unui                magazin
   virtual..................................................................7
   8
   5.4.       Magazinului   virtual   www.petrutori.3x.ro.   Descriere    şi
   utilizare............82
   5.5.               Administrarea           magazinului            virtual
   www.petrutori.3x.ro........................91
6. CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE
ANEXE