Întroducere
Capitolul I: Repere teoretice privind conceptul și conținutul forței de vînzare.
1.1. Forța de vînzare, concept, conținut și organizare 6
1.2. Rolul forței de vînzare în stimularea și promovarea vînzărilor în cadrul companiilor 12
1.3 . Dezvoltarea, evaluarea și aprecierea forței de vînzari a întreprinderii 19
Capitolul II: Analiza activității economice a forței de vînzare în compania “Fidesco” SRL
2.1 . Prezentarea companiei “Fidesco” SRL 32
2.2. Evaluarea și interpretarea rezultatelor economice a forței de vînzare 35
2.3. Analiza și prezentarea planului de marketing a companiei “Fidesco”SRL 42
Capitolul III: Evaluarea și direcționarea forței de vînzare “Fidesco” SRL spre stimularea și promovarea vînzărilor
3.1. Analiza forței de vînzare a companiei “Fidesco” SRL 48
3.2. Interpertarea impactului “Fidesco” SRL asupra stimulării și promovării vînzărilor 58
3.3. Orientarea strategică a forței de vînzare a Companiei “Fidesco” SRL 60
Încheiere 66
Bibliografie 69
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu