1. Introducere
2. Transporturile maritime
2.1. Transporturile maritime de marfuri
2.1.1. Flota maritima comerciala
2.1.2. Porturile si canalele de navigatie maritima
2.1.3. Rutele maritime
2.1.4. Evolutia transporturilor
2.1.5. Expeditii si transporturi internationale containerizate
2.1.5.1. Containerele, terminalele si navele specializate
2.1.6. Eficienta containerizarii marfurilor
2.2. Piata transportului maritim de marfuri
2.2.1. Cererea si oferta
2.2.2. Navlul
2.2.2.1. Clauze de operare
2.3. Mediul de marketing al companiilor de transport maritim de marfuri
2.3.1. Mediul extern
2.3.1.1. Micromediul intreprinderii
2.3.1.1.1. Relatiile de piata cu ARMATORUL
2.3.1.1.2. Relatiile cu autoritatile portuare
2.3.1.1.3. Relatiile cu SOCIETATEA NATIONALA DE TRANSPORT
FEROVIAR DE MARFA (SNCF „Marfa" SA si SNCF „TransAuto” SA)
2.3.1.1.4. Relatiile cu transportatorii auto
2.3.1.1.5. Relatiile cu clientii
2.3.1.1.6. Relatiile cu bancile
2.3.1.1.7. Relatiile cu societatile de asigurare
2.3.1.1.8. Relatiile cu organismele publice
2.3.1.2. Macromediul intreprinderii
2.3.1.2.1. Mediul economic
2.3.1.2.2. Mediul legislativ
2.3.1.2.3. Mediul politic
2.3.1.2.4. Mediul tehnologic
2.3.1.2.5. Mediul demografic
2.3.1.2.6. Mediul cultural
2.3.1.2.7. Mediul natural
2.3.3. Mediul intern al intreprinderii
2.3.3.1. Resursele materiale
2.3.3.2. Resursele financiare
2.3.3.3. Resursele umane
.4. Politicile de marketing
2.4.1. Politic a de produs
2.4.2. Politica de pret
2.4.3. Politica de distributie
2.4.4. Politica de promovare
2. MARKETINGUL TRANSPORTURILOR MARITIME DE MARFURI
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu