Proiectarea Navei - Proiectarea Instalatiei de Balast

I. DESCRIERE GENERALA
I.1 CLASIFICARE
I.2 DESCRIERE
I.3 MASINI
I.4 VITEZA, AUTONOMIE
I.5 ECHIPAJ
I.6 DEADWEIGHT
II. DETERMINAREA DIMENSIUNILOR PRINCIPALE
II.1 CALCULUL LUNGIMII CAND SE CUNOASTE DEADWEIGHT-UL SI VITEZA
II.2 CALCULUL LUNGIMII NAVEI
II.3 CALCULUL COEFICIENTILOR DE FINETE CB, CM, CW, CP
II.4 VERIFICAREA LUNGIMII NAVEI LA INTERFERENTA VALURILOR
II.5 CALCULUL LATIMII NAVEI SI A RAPORTULUI B/D
II.6 CALCULUL PESCAJULUI SI INALTIMII DE CONSTRUCTIE A NAVEI
II.7 VERIFICAREA RAPOARTELOR DINTRE DIMENSIUNI
II.8 VERIFICAREA PERIOADEI OSCILATIILOR DE RULIU
II.9 STABILITATEA INITIALA
III. DETERMINAREA DIAGRAMEI DE CARENE DREPTE SI DIAGRAMA BONJEAN
III.1 CALCULUL DE CARENE DREPTE
III.2 CALCULUL DIAGRAMEI BONJEAN
IV. DIAGRAMA BRATULUI STABILITATII STATICE
IV.1 STABILITATEA LA UNGHIURI MARI DE INCLINARE
IV.2 CURBELE DE INTERPOLARE ALE STABILITATII DE FORMA
V. ESANTINAJ IN ZONA CENTRALA A NAVEI
V.1 RAPOARTE INTRE DIMENSIUNI
V.2 DISTANTA REGULAMENTARA NORMALA
V.3 GROSIMI MINIME
V.4 INVELISUL EXTERIOR (FUNDUL NAVEI,BORDAJUL SI PUNTEA PRINCIPALA)
V.5 STRUCTURA FUNDULUI SI A DUBLULUI FUND IN ZONA TANCURILOR DE INCARCARE
V.5.1 ESANTIONAJUL DUBLULUI FUND
V.6 ESANTIONAJUL DUBLULUI FUND
VI. GRINDA ECHIVALENTA IN PRIMA APROXIMATIE
VI.1 GRINDA ECHIVALENTA
VII. DETERMINAREA REZISTENTEI LA INAINTARE SI ALEGEREA APARATULUI MOTOR
VII.1 CALCULUL REZISTENTEI LA INAINTARE
VII.2 CALCULUL INSTALATIEI DE PROPULSIE SI ALEGEREA MOTORULUI
VIII. DIAGRAMA DE MASE, EFORTURI SECTIONALE SI SUPLIMENATRE LA ASEZAREA SATATICA PE VALOARE PENTRU UNGHIUL ? = 1800
VIII.2 EFORTURI IN APA CALMA
IX. PROIECTAREA INSTALATIEI DE BALAST. INSTALATII SIMILARE ELEMENTELE COMPONENTE
IX.1 TANCURILE DE BALAST
IX.2 POMPELE
IX.3 TUBULATURA INSTALATIEI
IX.4 ARMATURILE INSTALATIEI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu