Introducere 5
1. Informaţii teoretice 7
1.1 Definiţia interfeţei (shell) 7
1.2 Clasificarea interfeţelor om-maşină 7
1.2.1 Interfeţele textuale 7
1.2.1.1 Modul dialog 7
1.2.1.2 Modul de ecran plin (Full Screen). 8
1.2.2 Interfeţele grafice. 9
1.2.2.1 Fun-shells. 10
1.2.2.1.1 NextStep fun-shells. 10 1.2.2.1.2 Macintosh fun-shells 12
1.2.2.2 Tehnologia skins şi thems 13
1.2.2.3 Îmbunătăţitorii Windows 18
1.3 Descrierea mecanismului de înlocuire a shell-ului 19
2. Proiectarea structurii interfeţei 21
2.1 Analiza sarcinii pentru proiectul de diplomă 21
2.2 Alegerea instrumentarului 22
2.3 Elaborarea schemei proiectului 29
2.3.1 Alegerea elementelor interfeţei 30
2.3.2 Elaborarea specificaţiilor funcţiilor standarde a modulelor 32
3 Proiectarea în detalii 33
3.1 Proiectarea încărcătorului modulelor 33
3.2 Proiectarea desktop-ului 36
3.3 Proiectarea meniului principal 38
3.4 Proiectarea barei de aplicaţii 41
3.5 Proiectarea barei de acces rapid la aplicaţii (Quick Launch) 45
3.6 Mecanismul de lucru cu teme (Skin-uri) 47
3.7 Selectorul shell-ului (Shell Selector sau Shell Changer) 49
4. Partea economică 52
4.1 Noţiuni teoretice 52
4.2 Planificarea lucrărilor pentru elaborarea proiectului “My House Shell”. 53
4.3 Calcularea salariului de bază auxiliar şi a altor cheltuieli 62
4.4 Argumentarea economică 65
5. Partea protecţia muncii 67
5.1 Protecţia muncii şi sanitaria în producţie 67
5.2 Zgomotul 69
5.3 Microclima 70
5.4 Calcularea ventilării 72
5.5 Radiaţia 74
5.6 Efecte psihofiziologice 75
5.7 Cerinţele ergonomice faţă de locul de muncă 75
Concluzii 78
Bibliografie 79
Anexe 80
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu