Introducere pag.
Capitolul 1 Reclama comerciala – principii si definitii
1.1 Definitia reclamei comerciale si clasificarea ei pag.
1.1.1 Definitia reclamei comerciale pag.
1.1.2 Clasificarea reclamei pag
1.1.3 Exemple si tipuri de reclama pag
1.2. Contextul istoric al reclamei : aparitia ei si etapele de dezvoltare pag
1.3.Formula succesului mesajului publicitar pag.
Capitolul 2 Publicitatea moderna- studii de caz. Rolul femeii in publicitate
2.1 Campania publicitara Cosmorom “ Blondele si telefonia mobila”
– esec total sau punct ochit- pag
2.2. Rolul istoric al femeii in publicitatea americana pag.
2.3 Publicitatea traditionala versus publicitatea on-line, avantaje si dezavantaje pag
Capitolul 3 Publicitatea, particularitati si perspective pag
3.1. Particularitatile publicitatii, comparatie cu alte tari europene pag
3.2. Cele mai reusite si nereusite campanii publicitare .
Factorii principal ce stau la baza esecului publicitar in Moldova pag
3.3 Cele mai raspindite 3 mituri despre publicitate
Concluzie pag
Bibliografie pag.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu