CUPRINS
Introducere . ……………………………………………………………………………… 1
CAPITOLUL 1
TURISMUL – ACTIVITATE ECONOMICO-SOCIALĂ ……………………………… 2
1. Locul şi rolul turismului în economie ………………………………………… 3
1. Contribuţia turismului la dezvoltarea economică-socială ……………
3
2. Turismul în comerţul mondial …………………………………………… 4
2. Forme juridice de funcţionare a întreprinderii turistice ………………………
6
1. Factorii care influenţează înfiinţarea întreprinderii
turistice ………. 8
CAPITOLUL 2.
INFORMAŢII DESPRE MUNICIPIUL TIMIŞOARA ŞI JUDEŢUL TIMIŞ ….. 8
2.1. Date istorice despre Timişoara ………………………………………………. 8
2.2. Date geografice despre Timişoara …………………………………………… 10
2.3. Oferta turistică a judeţului Timiş …………………………………………….. 10
2.3.1. Resursele turistice naturale ale judeţului Timiş ………………………..
11
2.3.2. Resursele turistice antropice ale municipiului Timişoara
……………. 12
CAPITOLUL 3
COMERCIALIZAREA SERVICIILOR TURISTICE LA HOTEL „TIMIŞOARA” .. 13
3.1. Serviciile de cazare ………………………………………………………….. 13
3.2. Serviciul de alimentaţie publică ……………………………………………… 21
3.3. Dotările Hotelului Timişoara ……………………………………………….. 26
CAPITOLUL 4
ANALIZA FINANCIARĂ A S.C. „BEGA TURISM” SA. TIMIŞOARA
ŞI PIAŢA ACTUALĂ A HOTELULUI ………………………………………… 28
4.1. Analiza financiară a S.C. „TURISM BANATUL” S.A. ……………………. 28
4.2. Piaţa actuală a hotelului ……………………………………………………… 34
CAPITOLUL 5
MIXUL DE MARKETING …………………………………………………….. 37
5.1. Planul general de marketing …………………………………………………. 37
5.1.1. Stabilirea obiectivelor în cadrul pieţei …………………………………. 37
5.1.2. Stabilirea strategiilor în cadrul pieţei …………………………………. 37
5.2. Planul fiecărei variabile a mixului de marketing …………………………… 38
5.2.1. Planul politicii de produs ………………………………………………… 38
5.2.1.1. Ciclul de viaţă al produsului ………………………………………….. 38
5.2.1.2. Strategia de bază în politica de ansamblu a produsului
turistic
oferit de hotelul Timişoara ………………………………………………………. 41
5.2.2. Planul politicii de preţ ……………………………………………………. 42
5.2.2.1. Analiza limitelor impuse în procesul de stabilire a
preţurilor ……. 42
5.2.2.2. Obiective ale politicii de preţ ………………………………………… 44
5.2.2.3. Strategii ale politicii de preţ ………………………………………….. 44
5.2.2.4. Stabilirea măsurilor de politică a preţurilor …………………………
45
5.2.3. Planul politicii de distribuţie ……………………………………………. 46
5.2.3.1. Funcţiile şi obiectivele distribuţiei ……………………………………. 46
5.2.3.2. Alegerea canalelor de distribuţie ……………………………………… 47
5.2.3.2.1. Canalele directe ……………………………………………………….. 47
5.2.3.2.2. Canalele indirecte ……………………………………………………… 48
5.2.3.3. Gestiunea forţelor vânzării ……………………………………………… 49
5.2.4. Planul politicii de promovare …………………………………………….. 49
5.2.4.1. Obiectivele politicii de promovare ……………………………………. 49
5.2.4.2. Suporturile tehnice ale activităţii de promovare …………………….
50
5.3. Mixul de marketing turistic ………………………………………………….. 50
CAPITOLUL 6
CONCLUZII ……………………………………………………………………… 57
BIBLIOGRAFIE ………………………………………………………………………… 61
ANEXE ………………………………………………………………………………….. 62
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu