ADOLESCENŢA .......................
1. Caracterizare
generala .....................
2. Perspective de
abordarea adolescentei ..............
|
|
|
|
|
a. Perspectiva
cognitiva
..............
|
|
4
|
|
b. Perspectiva
psihomorala
.............
|
|
6
|
|
c. Perspectiva
psihosociala
.............
|
|
8
|
|
3. Personalitatea
adolescentului ..............
|
|
13
|
|
a. Tipuri de Euri
.............
|
|
13
|
|
b. Stima de sine si nivelul de aspiratii ..............
|
|
16
|
II.
|
ÎNVĂŢAREA ÎN
sCOALĂ
.............
|
|
21
|
|
1. Caracteristici ale
învatarii în scoala ..............
|
|
21
|
|
a. Procese si factori
implicati în învatarea de tip scolar .......
|
|
22
|
|
b. Tipuri de
învatare
..............
|
|
32
|
|
2. Motivatia -
factor dinamizator al învatarii în scoala ......
|
|
38
|
III.
|
FACTORII DETERMINANŢI ÎN ALEGEREA
PROFESIEI ...
|
|
42
|
|
1. Aptitudini ........................
|
|
42
|
|
a. Definirea aptitudinilor ..................
|
|
42
|
|
b. Aptitudini si
deprinderi ...................
|
|
48
|
|
c. Aptitudini speciale ....................
|
|
50
|
|
2. Inteligenta -
aptitudine generala fundamentala .........
|
|
50
|
|
3. Teoria
inteligentelor multiple .................
|
|
57
|
|
4. Modelul
sociocultural ...................
|
|
61
|
IV.
|
METODOLOGIA
CERCETĂRII
|
|
71
|
|
1. Obiectivele cercetarii
.......................
|
|
71
|
|
2. Ipotezele
cercetarii ........................
|
|
71
|
|
3. Esantionul de subiecti
......................
|
|
72
|
|
4. Designul experimental ......................
|
|
72
|
|
a.
Variabilele cercetarii ......................
|
|
72
|
|
b .Metode de
lucru ........................
|
|
72
|
|
c. Procedura
de lucru ........................
|
|
72
|
V.
|
ANALIZA
sI PRELUCRAREA DATELOR ...........
|
|
75
|
VI.
|
CONCLUZII .........................
|
|
89
|
|
Bibliografie .........................
|
|
92
|
|
Anexe ..........................
|
|
93
|
FACTORI CAUZALI sI CONDIŢIONALI ÎN ALEGEREA PROFESIEI LA ADOLESCENŢI
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu